Furiouz Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Kjpte meg ny PSU i går, stod at det var 20 pin men var 24. Hk er 20 pins. Satt det inn på midten, så det er 2 ledige pins på her side. Er dette noe som funker eller burde jeg kjøpe en overgang fra 24 til 20? Takker for svar Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) 2 pins på hver side? nei det fungerer ikke det skal være 4 pinner som stikker ut på ene siden av kontakten på hk på høyre side av kontakten Endret 9. februar 2005 av zandro Lenke til kommentar
Furiouz Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 hmm ja kansje det gjør det.. Men uasnett funker det eller må jeg kjøpe overgang? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) som sagt det fungerer men da må det være plass til de 4 utstikkende kontaktene på høyresiden av kontakten sett forfra.. Endret 9. februar 2005 av zandro Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hva er det (funksjon) på de 4 pinnene som forsvinner når man bruker en 24 Pin til 20 Pin Connector? Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 De 4 lederne som "forsvinner" er en ekstra jord(sort), 3,3v(oransje), 5v(rød) og 12v(gul). De er der for å avlaste de andre lederne så det ikke skal gå for mye strøm gjennom dem. Alså det er ikke noen funksjoner som du mister. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 det er bare å kutte dem av hvis du ikke har plass, jeg mått gjøre det når jeg bygde data for noen andre forrige uke. (men ver sikker på å kutte av riktig da ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå