Snorkel Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 sitter på en skole og skal prøve og stoppe elever fra og installere MSN mesasnger. Vet det skal finnes en "string" du kan skrive ut, som har vært med i et eller annet hjemme pc.. noen som har den liggende i hodet? Lenke til kommentar
shabador Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Hva med å bruke web-baserte messengers? Her er den offisielle fra Microsoft: >> Webmessenger (Funker ikke i Opera) eller denne: >> E-Messenger Endret 9. februar 2005 av shabador Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 skal han ikke sperre for msn da? og ikke komme seg på msn... Lenke til kommentar
shabador Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Det... Stemmer... Jeg leste: "sitter på en skole som skal prøve og stoppe elever fra og installere MSN mesasnger." Og tenkte at han ville trosse reglemanget Endret 9. februar 2005 av shabador Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Kan du ikke bare avinstallere Messenger med denne kommandoen: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INF\msmsgs.inf,BLC.Remove Etterpå gir du elevene begrensede gjestekontoer, slik at de ikke kan installere den på nytt. Da forutsetter jeg at os'et er XP. Egentlig bør man bestandig skrive hviklet os det er snakk om når man stiller windows-spørsmål, det er så utrolig mange som ikke skriver det.... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Er vel forklart ovenfor.. Men jeg ville og blokkert sider som msn.no og .com og e-messenger.net, msn2go.com og webmessenger.msn.com Endret 9. februar 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 På vår skole er det ikke lov til å innstallere noe som helst, man må være adminstrator.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå