vmax Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Fra å være en av de billigste nettbutikker,er Komplett.no i ferd med å bli en av de dyreste.Det koster å være på børs. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hmm, komplett Dyrt? Jeg vil da si at komplett er billigst (nesten) i webshop markedet.. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Har du noen eksempler? De har da holdt seg veldig bra i forhold til HW.no's webshop-tester... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 På de produktene jeg har kjøpt har komplett.no vært billigst... Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg bruker prisguiden hver gang jeg kjøper noe. Og meget ofte havner jeg hos komplett. Trådstarter: ditt innlegg samsvarer ikke med sannheten, føler du for å utdype ditt svar, eller er du kun ute etter å flame komplett som markedsledende? Lenke til kommentar
eln Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Dette er jeg ivertfall uenig i. Komplett har gode priser, det skal de ha. Men servicen har nok sunket en del. Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg vil også ha en utdypning av utsagnet. Merkelig greie å slenge fra seg da.. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Komplett ist sehr 1337! beste webshoppen! Lenke til kommentar
hval Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg bruker prisguiden hver gang jeg kjøper noe. Og meget ofte havner jeg hos komplett. Ble vi ikke enige om at prisguiden ikke er til å stole på? Lenke til kommentar
vmax Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Her er noen priseks.Nikon SB 800 blitz koster hos Komplett Kr.4027,- Hos FotoVideo.no Kr.3861,- Sigma EF 500 deg.Pris hos Komplett Kr.2520,- Hos FotoVideo.no Kr.1988,- Fujitsu-Siemens Amilo Pro v2000.Kr 8495,- hos Komplett Samme pc hos Netshop Kr.7995,- Har masse eksempler,men dere kan se selv på sidene deres. Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Komplett har ihvertfall ikke imponert meg med å sette opp prisene på de mest populære pc delene den siste uken: Sjekk f.eks. XFX 6600GT som i forrige uke 1699,- Det er spesielt dumt når mange her på forumet har gitt så godt reklame for dette kortet til denne prisen de siste dagene. Shame on Komplett! Sett ned prisene snarest igjen! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) det dårlige med komplette er at de viser prisene uten moms jeg kjøpte et Crucial PC2700 DDR-DIMM 256MB CL2.5 6ns Unbuffered, Non-parity, 2.5V, 32Meg x 64 for 349kr,- og med moms og frakt så kostet det nesten 500kr,- Endret 10. februar 2005 av avas_2 Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 det dårlige med komplette er at de viser prisene uten frakt og moms Har jeg aldri opplevd (at de viser uten moms). Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Uff... nok en tåpelig jeg liker ikke Komplett kampanje. Komplett er en bra butikk og har vist seg relativt billig på sammenligningene til HW.no. At noen kan finne et par produkter som er en hundrelapp eller to billigere andre steder overrasker ingen. Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 det dårlige med komplette er at de viser prisene uten frakt og moms Da er det du som har skrudd det av i tilfellet... Alle butikker må oppgi priser inkl mva. Du har nok skrudd på "vis priser uten moms" eller noe... Frakt er det ikke, men det finner man da ut når man skal bestille. Lenke til kommentar
meeko Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) det dårlige med komplette er at de viser prisene uten frakt og moms Under "Produktkategorier" kan du trykke på en link for å vise prisen med eller uten mva. Og priser med frakt? Er vel ingen som viser det? Edit: Doh! owned Endret 9. februar 2005 av meeko Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 det dårlige med komplette er at de viser prisene uten frakt og moms Du ka velge selv om det skal være med eller uten moms. http://www.komplett.no/k/cart.asp Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Komplett har ihvertfall ikke imponert meg med å sette opp prisene på de mest populære pc delene den siste uken: Sjekk f.eks. XFX 6600GT som i forrige uke 1699,- Det er spesielt dumt når mange her på forumet har gitt så godt reklame for dette kortet til denne prisen de siste dagene. Shame on Komplett! Sett ned prisene snarest igjen! Det var på tilbud.. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Syns Komplett alltid har hatt fine priser, selv om de ikke er billigst. Jeg tenker at de ekstra kronene går i rask leveringstid og service. Lenke til kommentar
wotg Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Som den ivrige nerden jeg er kjøper jeg ganske mye datautsyr, det siste året har jeg nok kjøpt mest fra netshop og komplett. jeg liker spessielt ukens tilbud fra netshop, der er det alltid mange bra ting. Ukens tilbud hos komplett er ikke fult så bra, mange "unyttige" produkter. At komplett skal være så mye dyrere enn de andre butikkene stemmer dårlig med mine erfaringer. De gangene komplett ikke er billigst er det jo som oftest 10-20 Kr. som skiller, men kommer jeg over et kjempe tilbud som kan spare meg flere hundre kroner hiver jeg all trofasthet overbord....cash is still the king Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå