Doffen01 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hver gang jeg skal inn på internett explorer (Ja jeg vet det, jeg bruker Firefox) så kommer jeg inn på about:blank og ikke på siden jeg vil. Det skjer når jeg bruker msn også, da kommer det opp pop ups. Jeg kan ikke besøke alle sidene, fordi jeg kommer inn på about:blank og får beskjed om at det er spyware på dataen. Prøvd med ad aware men det går ikke vekk... Skjer selvom jeg ikke er på IE, da kommer pop ups da og.. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Bruk Microsoft Antispyware. Den fikser biffen. Den popuppen der ser veldig bogus ut. Ikke trykk på OK i alle fall.... -KJ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) "Hjelp! Spyware! ! ! !" er ikke en spesielt beskrivende emnetittel. Vennligst les retningslinjene og nettiketten, særlig regel 3 og "Hva er dårlig bruk av emnefeltet". Rapportert til moderator. Endret 9. februar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 "Hjelp! Spyware! ! ! !" er ikke en spesielt beskrivende emnetittel.Vennligst les retningslinjene og nettiketten, særlig regel 3 og "Hva er dårlig bruk av emnefeltet". Rapportert til moderator. Word. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg