brsseb Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Heisan. Sitter med et kjempegammelt Compaq-tastatur (5+ år) på min stasjonære, og det synger på siste verset nå (noe kluss med strømmen, noen ganger når jeg booter bare lyser alle lampene og tastene funker ikke). Bare lurer på hvilket tastatur jeg skal bytte til. Bør vel ikke koste stort mer enn 200kr. Noen bra å anbefale? Hva bruker folk her på forumet? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Keytronic tastaturene skal være ganske gode å skrive på, samt de har ikke noen hurtigtaster som er i veien, eller bare til bry. Selv bruker jeg et Logitech tastatur, men det er en litt gammel versjon som bråker når du skriver, samt at de har litt harde taster. Har prøvd Logitech Internet Navigator, og syns det var ganske godt å skrive på. Som du ser, så er det Logitech tastaturer jeg kjøper, vet ikke hvorfor, har bare blitt slik Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Logitech Ultra FLat har fått meget gode kritikker som et gamer tastatur, det har "laptop" taster og er meget billig. Lite med snarveier for dem som liker det da Jeg skal ha et sånt en eller annen gang. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Uten tvil Keytronic KT1000. Beste jeg har brukt noensinne. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Uten tvil Keytronic KT1000. Beste jeg har brukt noensinne. Så bra ut det der. Billig også. Får kanskje stikke ned på nærmeste databutikk og teste noen, så får eg se. Lenke til kommentar
tjodrik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Tastatur er tastatur, sier nå jeg. Kjøpte mitt på Clas Ohlson til 70kr, tror jeg det var. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hvis det skal være billig, er nok Keytronic KT1000/2001(?) et bra valg. Til gaming passer Ultra X dårlig, pg.a lave taster som gjør at fingrene kan skli over på andre taster. Lenke til kommentar
Arildoen Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg har et Logitech internet PRO keyboard som er billig og veldig bra...deilige taster og er veldig komfortabelt! Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Mange gode tips her ja. Dette er vel sånn hardware man til og med kan gå på elkjøp/expert og handle, uten å tape (så mye) på det vel? Litt vanskelig å teste keyboard via nettbutikkene, og expert/elkjøp har jo ofte alt utstilt til testing. Lenke til kommentar
whom Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Uten tvil Keytronic KT1000. Beste jeg har brukt noensinne. Så bra ut det der. Billig også. Får kanskje stikke ned på nærmeste databutikk og teste noen, så får eg se. Værste tastaturet jeg noen gang har kjøpt. Liker det ikke for altfor harde taster og bråker. Jeg anbefaler Logitech Deluxe som koster 100,- Lenke til kommentar
Thel Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg har et creative tastatur fra psdata til ca 100kr, dette synes jeg er svært godt å skrive på, anbefales til de uten så alt for store krav! Den har ingen hurtigtaster, men det trenger man ikkje;) Lenke til kommentar
gather Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Uten tvil Keytronic KT1000. Beste jeg har brukt noensinne. Så bra ut det der. Billig også. Får kanskje stikke ned på nærmeste databutikk og teste noen, så får eg se. Værste tastaturet jeg noen gang har kjøpt. Liker det ikke for altfor harde taster og bråker. Jeg anbefaler Logitech Deluxe som koster 100,- kunne ikke vært mer enig.. mitt tastatur er noe av det beste jeg har hatt siden jeg hadde tandberg tastatur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå