Gå til innhold

Greit og billig USB/PS2tastatur. Hvilket?

Anbefalte innlegg

Heisan. Sitter med et kjempegammelt Compaq-tastatur (5+ år) på min stasjonære, og det synger på siste verset nå (noe kluss med strømmen, noen ganger når jeg booter bare lyser alle lampene og tastene funker ikke).

Bare lurer på hvilket tastatur jeg skal bytte til. Bør vel ikke koste stort mer enn 200kr. Noen bra å anbefale? Hva bruker folk her på forumet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Keytronic tastaturene skal være ganske gode å skrive på, samt de har ikke noen hurtigtaster som er i veien, eller bare til bry.

Selv bruker jeg et Logitech tastatur, men det er en litt gammel versjon som bråker når du skriver, samt at de har litt harde taster.

Har prøvd Logitech Internet Navigator, og syns det var ganske godt å skrive på.

Som du ser, så er det Logitech tastaturer jeg kjøper, vet ikke hvorfor, har bare blitt slik :)

Lenke til kommentar
Uten tvil Keytronic KT1000.

Beste jeg har brukt noensinne.

Så bra ut det der. Billig også. Får kanskje stikke ned på nærmeste databutikk og teste noen, så får eg se.

Værste tastaturet jeg noen gang har kjøpt. Liker det ikke for altfor harde taster og bråker.

Jeg anbefaler Logitech Deluxe som koster 100,-

kunne ikke vært mer enig.. mitt tastatur er noe av det beste jeg har hatt siden jeg hadde tandberg tastatur

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...