Gå til innhold

Neonwire (annet bruksområde..)


Dings

Anbefalte innlegg

Jeg så litt rundt på sidene til microplex og snublet over ne neonwire.

 

Denne skal jo egentlig brukes til casemods, men jeg lurte på en ting... Er det mulig å montere en eller flere av dem under en bil slik at det lyser (i mitt tilfelle blått) under blien når jeg kjører?

 

Har tidligere vurdert å bruke vanlig neonlys, men jeg bor i bergen og vi har skrekkelog mange humper i veien her så det tror jeg ikke er så lurt...

 

Hva sier dere? Vil det gå ann å montere (neonwire) noe slikt under en bil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-19 18:29, Dings skrev:

<snip>

Hva sier dere? Vil det gå ann å montere (neonwire) noe slikt under en bil?


Hei!

 

Det vil nok la seg gjøre, men jeg tviler på at effekten vil bli særlig iøynefallene. En neonwire vil ikke oppleves som like lyssterk som et neonlys (eller katoderør) og med mindre det er bekmørkt tviler jeg på at du vil kunne oppdage den i det hele tatt.

 

Mange neonlys som selges rundt omkring er i utgangspunktet beregnet for montering under biler, men dette mest i utstillingsøyemed, og spesiellt våre venner "over there" er vel kjent for å ta av litt når det gjelder "car-modding"

 

undercartruck.jpg

 

Jeg stiller dog litt tvilende hvor begeistret et slikt oppsett hadde vært for humpete norske landeveier - de er tross alt relativt skjøre :smile:

 

--

mvh

Espen Faale

 

[ Denne Melding var redigert av: EspenFaale på 2002-06-19 19:07 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-22 00:08, nesquik skrev:

Som de andre sier: du vil IKKE ha neoWIRE under bilen. Du vil ganske enkelt ikke se det. Gå for vanlige neonrør... De er stort sett lagd for jobben.



Må ikke finne på å montere vanlige neon rør under bilen!!! Dei er laga av vanlig tynnt glass, mens dei som er beregna til slek montasje er flexible rør. Disse er laget av en slags plastgummi og vil ikke knuse i første dump i veien! :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...