jacomo Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg har lastet ned endel plug ins, men hvordan får jeg de til å virke? hvor finner jeg de? Har også lagt inn Eye Candy 4000, og samme spørsmålet der også.... M Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Plug-ins skal ligge i plug-ins mappen til Photoshop, typisk C:\Program Files\Adobe\Photoshop CS\Plug-Ins Dersom plug-ins'ene dine har filformatet 8bf, eller noe i den duren, så kan du prøve å bare kopiere dem inn i denne mappen. Når du restarter Photoshop skal du få dem frem. Lenke til kommentar
jacomo Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Det funker ikke. NNår jeg flytter de til mappen som heter Plug ins, så kommer det feil melding i programmet, og det virker ikke. Når jeg legger de i en mappe som heter C:\Programfiler\Adobe\Photoshop CS\Adobe Photoshop Plugins & Filters da finner jeg de ikke igjen, og kan ikke bruke de. Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hmm... Er du sikker på at plug-ins'ene fungerer da? Hvilke plug-ins er det snakk om? Og ikke minst, hvilket filformat er det på dem? De er vel ikke pakket ned i zip- eller rar-format? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Dette er vel litt på kanten å snakke om da... Men du kan vel se på Edit > Preferences > Plug-Ins & Scratch disks... Eller på Help > About Plug-Ins Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Dette er vel litt på kanten å snakke om da...Men du kan vel se på Edit > Preferences > Plug-Ins & Scratch disks... Eller på Help > About Plug-Ins Hvorfor er dette på kanten å snakke om da? Det er vitterlig massevis av gratis, shareware, og "betal & last ned"-plugins tilgjengelig på nettet! Ingen grunn til å tenke piratkopiering med en gang Lenke til kommentar
NikonD70 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ta en titt i filter.... Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hvilke plugins dreier det seg om, så kan vi jo prøve å finne ut av det..? Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Pleier å dukke opp nederst i fanebladet Filter mener jeg å huske. Står trolig i manualen til pluginen hvordan de funker og hvor den lskal legges. Lenke til kommentar
Madmax30 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg har samme problem. Bruker Photoshop CS og filextension på plug-in er *.atn Jeg legger den i C:\Program Files\Adobe\Photoshop CS\Plug-Ins, men det virker ikke som om photoshop registrerer den i det hele tatt. Finner den ikke i noen av menyene. Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg har samme problem. Bruker Photoshop CS og filextension på plug-in er *.atn Jeg legger den i C:\Program Files\Adobe\Photoshop CS\Plug-Ins, men det virker ikke som om photoshop registrerer den i det hele tatt. Finner den ikke i noen av menyene. Aha! Dersom trådstarteren har samme type filer så forklarer det alt. *.atn-filer er jo ikke plugins i den forstand, det er actions. Dem importerer man ved å klikke på pilen ved Actions-paletten og velge Load Actions fra menyen Lenke til kommentar
Madmax30 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Glimrende, da har jeg fått det til å fungere Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hm, jeg har måttet installere mange bare i f.eks. C:\Program Files\Adobe\Photoshop CS, funka fint det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå