Gå til innhold

Plug ins i Photshop CS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Plug-ins skal ligge i plug-ins mappen til Photoshop, typisk C:\Program Files\Adobe\Photoshop CS\Plug-Ins

Dersom plug-ins'ene dine har filformatet 8bf, eller noe i den duren, så kan du prøve å bare kopiere dem inn i denne mappen. Når du restarter Photoshop skal du få dem frem.

Lenke til kommentar

Det funker ikke. NNår jeg flytter de til mappen som heter Plug ins, så kommer det feil melding i programmet, og det virker ikke. Når jeg legger de i en mappe som heter C:\Programfiler\Adobe\Photoshop CS\Adobe Photoshop Plugins & Filters da finner jeg de ikke igjen, og kan ikke bruke de.

Lenke til kommentar
Dette er vel litt på kanten å snakke om da...

Men du kan vel se på Edit > Preferences > Plug-Ins & Scratch disks...

Eller på Help > About Plug-Ins

Hvorfor er dette på kanten å snakke om da? Det er vitterlig massevis av gratis, shareware, og "betal & last ned"-plugins tilgjengelig på nettet! Ingen grunn til å tenke piratkopiering med en gang :p

Lenke til kommentar
Jeg har samme problem. Bruker Photoshop CS og filextension på plug-in er *.atn

Jeg legger den i C:\Program Files\Adobe\Photoshop CS\Plug-Ins, men det virker ikke som om photoshop registrerer den i det hele tatt. Finner den ikke i noen av menyene.

Aha! Dersom trådstarteren har samme type filer så forklarer det alt. *.atn-filer er jo ikke plugins i den forstand, det er actions. Dem importerer man ved å klikke på pilen ved Actions-paletten og velge Load Actions fra menyen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...