wartex Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Hei jeg har debian os på min linuxbox. vet noen om et bit torrent program som jeg kan legge inn? jeg kjører ikke X .. bare terminal. Det må da finnes et textbasert torent program? mvh meg. takker for alle svar Emnetittel redigert. "Bit torrent program" er en lite beskrivende emnetittel. PoleCat Endret 9. februar 2005 av PoleCat Lenke til kommentar
Leoric Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Den orginale bittorrent klienten er for console. btdownloadcurses fil.torrent Lenke til kommentar
drall Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Bit Torrent i Debian er delt opp i en gui-pakke og en vanlig pakke, så pakken bittorrent depender bare på python. Dette gjelder også bittornado. Noe du raskt ville ha sett dersom du dro en "apt-cache show bittorrent". apt-get install bittorrent og du er i gang. edit: Dette gjelder viss ikke woody som ikke har en bittorrent-pakke i repositoriet. Endret 9. februar 2005 av drall Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg kjører Bittornado på min gamle sak med Debian Sarge. Ganske kjekt å kjøre btlaunchmanycurses.bittornado i screen, så bare legger/fjerner du torrentsene i katalogen du startet launchmanycurses med, så starter/stopper den torrentsene automatisk. Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Azureus Som sagt, console. Ctorrent. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Som sagt, console.Ctorrent. ctorrent var lenge min favoritt-klient fordi den raser forbi alle andre på gamle PC'er. Men dessverre ser det ut til at den har problemer med endel trackere som krever autentisering. Programmet har heller ikke blitt oppdatert på evigheter. Jeg har derfor måttet gå over til bittornado. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 TorrentFlux er et webbasert system som du kan koble til fra en hvilken som helst annen maskin med GUI på, og så forteller du den adressen til .torrent'en du vil laste ned, og boom. Kjører enten bittornado eller bittorrent i bakgrunnen. *elsker torrentflux* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå