oya Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Noen som har informasjon om denne chippen til XBOX? Hvordan installerer jeg en ny harddisk. Er det bare å koble til kabel? Hvordan oppdaterer jeg bios, hvor får jeg tak i bios? Er dette en bra chip? Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Det er en bra chipp. Les på Xbox-Scene Lenke til kommentar
oya Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Hvordan oppdaterer jeg BIOS? Og hvor finner jeg en slik BIOS? Lenke til kommentar
nuddi Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Nå tror jeg egentlig at denne chippen er helt lik alle de billigere chippene. Xecuter har jo ikke laget en bios som støtter v1.6 (utenom de til X3) ennå, så du ender jo uansett opp med en Evox M8(+) uansett, så spar litt penger å kjøp en DuoX2 eller Alladin eller noe annet billig. Gjør samme nytten. Trenger du bios, kan du sende meg en PM. Husk da å ta med hvilken chip du går for slik at jeg vet hvilken du skal ha. Og ta med versjonsnummer på xboxen. Lenke til kommentar
oya Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Har kjøpt en brukt XBOX med den chippen. Er ikke helt sikker, men tror ikke det er 1.6. Skal sjekke senere. Tenkte bare jeg skulle oppdatere til nyeste BIOS'en jeg får tak i. Og oppdatere til nyeste evox. Har lite peiling på XBOX, men antar det ikke er noe problem. Lenke til kommentar
nuddi Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ser ikke noen grunn til at di skal oppdatere biosen din, det er helt støtte for nyere versjoner som er i de nye BIOS'ene. Evox kan du jo uansett oppgradere, sikkert ikke dumt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå