Vaffel89 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg skulle gjerne lagt til noen bilder her på forumet, blant annet her. Problemet er bare at jeg ikke vet hvordan Når jeg trykker på IMG knappen, må jeg skrive inn en URL, men jeg har bare bildene på dataen min.......hvordan skal jeg fikse d Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jaja, kanskje litt feilpost da.... Du ser den ruten rett ovenfor "Svar-knappen", Der står det "Bla Gjennom", trykk der, og velg bildet ditt, Så lastes det opp Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Ja, som TheMasteR sier, så trykker du bare på "Bla gjennom" under der som det står "Vedlagt fil". Endret 9. februar 2005 av Anderssb Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Ok....takk.. er litt "noob" i dette Lenke til kommentar
It's me Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 "Annet om hardware" er for annet om hardware Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg