Bytex Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Vel, subjectlinja var litt kort. Jeg prøver å bytte til Opera som fast browser, men en ting irriterer meg utrolig. Det er downloads-tab'en som automatisk spretter fram hver gang jeg laster ned en fil. Det er svært irriterende at dette hopper i front når man lagrer mange filer fra samme webside. Må bla fram og tilbake mellom sida man henter ting på og den forbaskede "Overføringer"-taben. Kan denne funksjonen slås av? Da blir livet mye enklere. Mener selvsagt ikke å slå av filoverføringer men at den alltid legger seg i front med det samme man har valgt lagringssted for fila, evt. bruker Hurtignedlasting. Endret 9. februar 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Quickdownload er alltid en løsning, men dog ikke perfekt. En annen ting du kan prøve dersom du laster ned mange filer fra samme side er å trykke CTRL-ALT-L (links) og holde inne CTRL mens du velger de du vil laste ned og så "save as". Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Noen andre som har noen andre løsninger? Rett og slett slik at den kan ligge der den ligger, bare at den ikke popper frem? ..også av og til, så kommer det en "blank" side.. Er det mulig å unngå å få den også? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg har hvertfall ikke funnet noen løsning, og det irriterer så mye at jeg ikke greier å bytte til Opera som standardbrowser. Den pokkers "Overføringer"-sida som alltid popper fremst når man laster ned noe er for irriterende. Særlig ved lasting av flere filer (f.eks. bilder) der man må sitte og hoppe fram og tilbake for hver fil. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hvis du bruker nyeste Opera 8 beta 2, er det lagt til en funksjon som sørger for akkurat dette. Når du er på transfer-tab'en velg view og det du ønsker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Excellent, da skal jeg laste ned idag når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Dette var vel egentlig en funksjon som var i Opera i en tidligere versjon (6, tror jeg), men av en eller annen grunn ble den fjernet. Deilig å ha den tilbake Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Dette var vel egentlig en funksjon som var i Opera i en tidligere versjon (6, tror jeg), men av en eller annen grunn ble den fjernet. Deilig å ha den tilbake Den funksjonen har da vært der lenge. Jeg har ihvertfall brukt den i Opera 7 og oppover. (Mulig jeg brukte det før også, men det husker jeg ikke ) Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Mulig å installere b2 oppå den første betaen jeg har installert? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg bruker Opera 8 beta 1. Se her: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Nuvel, jeg fant akkurat samme funksjonen i den offisielle Opera 7.54 også nå..bare visste ikke hvor jeg skulle se (takk for screenshot). Så den var ikke mye fjerna. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Mulig å installere b2 oppå den første betaen jeg har installert? Jepp, det går helt fint. Alle innstillinger og bookmarks blir beholdt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå