huf Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 jeg bare lurer på hvordan i bios jeg kan velge kor mange grader pcen skal skru seg av på, med et A7V333-RAID. Fordi min 1800+ skrur seg av bare på ca 55 grader eller noe sånt, eller i vertfall når den er varm nok til å slå seg av ta seg selv. Det går ikke an at pcen slår seg av når den er bare 55 grader så jeg trenger en løsning på problemet. Komplett.no sier at det går an ivertfall. Men de sier at det står i manualen , men det gjør det definitivt IKKE , den har jeg lest flere ganger og der står det ingenting om dette. Håper noen har noen svar. (husk at det er på at A7V333-Raid) (dette problemet er ingenting å gjøre med C.O.P) _________________ Chieftec Medium tower Lilla Asus A7v333 RAID IEEE1394 XP 1800+ 512 MB DDR RAM Geforce 2 MX400 64 MB [ Denne Melding var redigert av: huf på 2002-06-19 18:00 ] Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 I Biosen kan du stille fikse max tempen på CPU'en. max temp er vel 72 grader tror jeg...er ikke sikker! Når CPU'en kommer over 70 Grader begyner det å bli skadelig for den! Prøv å hold den under 50 grader. Dr.X Lenke til kommentar
huf Skrevet 19. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2002 ja jeg vet at det går ann men hvor i BIOS finner jeg den plassen der jeg kan stille på dette? Lenke til kommentar
knut Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Sannsynligvis under menyen hardware monitoring Lenke til kommentar
huf Skrevet 19. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2002 kan noen av dere sjekke dette for meg? pcen min er nemlig på reparasjon ,men må ha det klart for meg når jeg får den igjen så den ikke begynner å skru seg av når jeg ikke vil at den skal gjøre det.... Lenke til kommentar
huf Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Kan noen pliz sjekke dette for meg? Vær så snill!! :grin: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå