Shiny Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Hei! Har problemer med en Plextor brenner som jeg har satt inn i en MSI Mega 180 barebone. Den fungerer bra til lesing og til brenning. Men hver gang jeg skal bruke den må jeg fysisk tvinge cd skuffen til å bli inne. Den vil åpne seg hele tiden. Men etter å ha holdt den igjen en gang så fungerer den som den skal. Har sjekket ut om det er noe som løser den ut,men finner ingen feil. Noen som har vært borti det samme eller har noen erfaringer? #topic endret av moderator jankee# Endret 9. februar 2005 av Jankee Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Det kompatibilitets problemer, Msi Mega (180, 651 etc.) er særdeles sære på hvilke optiske enheter de vil ha, jeg opplevde det samme med min gamle Lg cd brenner, forslår at du tar en titt på: http://forum.msi.com.tw/ Endret 9. februar 2005 av NakedChef Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå