Lazyboi Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Den lyden som automatisk kommer fra laptopen når batteriet nesten er tomt er utrolig plagsom... Man kan ikke skru den av i Windows, etter hva jeg har skjønt... Eneste måten er å sette på mute, men det burde da være unødvendig??? Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Du kan vel deaktivere alarm i strømalternativer? Lenke til kommentar
Lazyboi Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 ja, men den kommer allikavel... en helt forferdelig pipelyd den der ass!! Lenke til kommentar
Lazyboi Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Ingen som vet hvordan??? Det er forresten en Whitebox CL56... Den pipelyden gjør deg gal... Piper hvert 10'ende sekund når batterinivået er på 15% eller lavere... Helt jævlig... Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 gå på mikseren for lyd, valg -> egenskaper. Velg så for å vise "pc speaker". Denne kan du mute, og da hører ikke du lyden. Problemet er når du skrur pc'n på med dårlig batteri da, blir det et helvete til leven! Slik gjorde jeg på min Elitegroup G732 iallefall Lenke til kommentar
Lazyboi Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 men muter man ikke alt da??? hvis jeg hører på musikk eller noe... jeg vil jo fremdeles høre på musikk uten pipelyd =) Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 nei, du muter KUN pc-speaker hvis du gjør som jeg beskrev Lenke til kommentar
Lazyboi Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 aaaaah, hjertelig takk =) ahahaha.... Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Deleted: Endret 9. februar 2005 av Fragment Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå