ernie_g Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Har satt sammen en PC i deler her nå. Hva syns dere? Noe jeg burde bytte i no bedre? Skal bruke max 10.000, helst under.. Kabinett: AOpen H600B Hovedkort: Epox EP-9NDA3+ CPU: AMD Athlon64 3200+ Winchester BOXED RAM: Corsair TWINX1024-3200C2 Harddisk: Seagate Barracuda 7200.7 200GB DVD-brenner: Nec ND-3500 Skjerm: Nec Multisync LCD 1760NX Fra før har jeg mus og matte, keyboard og Geforce 6600GT AGP. Så da lurer jeg på om det er noe jeg trenger og bytte / forbedre. Takker for innspill Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hvis du er en "profesjonell" gamer ville jeg ikke ha kjøpt med en LCD skjerm med 16ms, noe som er litt for mye for de kresne i ms. Men, det er jo ut etter behovet ditt selvsagt. Ville byttet DVD brenneren til 3520 siden den er nyest Ellers så det ut som en ganske bra pc Lenke til kommentar
X-Shock Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hvis du er en "profesjonell" gamer ville jeg ikke ha kjøpt med en LCD skjerm med 16ms, noe som er litt for mye for de kresne i ms.Men, det er jo ut etter behovet ditt selvsagt. Ville byttet DVD brenneren til 3520 siden den er nyest Ellers så det ut som en ganske bra pc 16ms er ikke i det hele tatt for mye for en kresen gamer. hvis du leser testen på hardware.no så fant dem IKKE spor av etterslep på den skjermen! go for it! knallskjerm sier jeg bare! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Hvis jeg skulle hat lcd nå, ikke det at jeg har så mye greie på det området, men jeg ville gått for denne, den koster mindre, den har lavere ms(12ms) og bets av alt, 19"! Vet ms og sånn ikke er alt, men 19" er netopp det, når du først setter deg p en 19, vil du aldri bruke 17 frivilig mer, snn jeg føler det. edit: Den nec skjermen kosta 2650 sist uke. Eller denne. Endret 9. februar 2005 av hba Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Acer-skjermen har jo ikke DVI engang.. Gå for kvaliteten i NEC-skjermen, men ta deg gjerne råd til en 19" om du kan, det er verdt det. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Har det så mye å si? Hva er egentlig forskjellen? Lenke til kommentar
ernie_g Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Tenker jeg tar den Nec skjermen jeg satt opp. 19tommere er ikke spesielt bra til spilling ennå, og 17" LCD er jo 19" CRT så det blir større allikavel. Foretrekker også LCD med DVI utgang. Hvordan er det med overklokking og den rammen? Noen problemer med å klokke opp cpu til 2.4 Ghz med boxed-kjøleren og ramtypen? Og får jeg med alle kabler jeg trenger også? Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå