[TA]Gunners Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 I spania drikker unger alkohol fra de er veldig unge. Dettegår da helt bra, for detat de er vokst opp med det. Vi er vokst opp med brus på samme måte. Men jeg er imot. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 er nok enig med at norge er litt "trengt" når det gjelder aldergrenser. selv har jeg ikke peiling på aldersgrenser gjør som jeg vill og det har goått bra hittil. nå vet jeg ikke om dette er svart på for jeg har ikke lest hele posten men det med at det er pengene som stopper en fjortiss i fra røyk/bil osv. er helt sant. er selv 15 og har egen bil. eneste som stopper meg i fra å kjøre er at jeg ikke har råd til bensin. er dessverre vanskelig å få seg en skikelig jobb som 15 åring. PS: har hatt bilen i 2år nå Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 men det med at det er pengene som stopper en fjortiss i fra røyk/bil osv. er helt sant. Eller fornuften er selv 15 og har egen bil. eneste som stopper meg i fra å kjøre er at jeg ikke har råd til bensin. er dessverre vanskelig å få seg en skikelig jobb som 15 åring. Et lite hint: En som gir blanke i lover og regler og gjør som han selv vil er ikke den mest attraktive arbeidstageren for de som ansetter fok der ute Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) men det med at det er pengene som stopper en fjortiss i fra røyk/bil osv. er helt sant. Eller fornuften er selv 15 og har egen bil. eneste som stopper meg i fra å kjøre er at jeg ikke har råd til bensin. er dessverre vanskelig å få seg en skikelig jobb som 15 åring. Et lite hint: En som gir blanke i lover og regler og gjør som han selv vil er ikke den mest attraktive arbeidstageren for de som ansetter folk der ute glemte å legge til at jeg aldri har hatt noe problem med purken for jeg har en hjerne å tenke med å raser ikke rundt i sentrum o.l. hadde jeg bodd mitt i Oslo så hadde jeg nok IKKE hatt egen bil, da hadde jeg sikkert passet meg litt og. men her i Flå (noen som i det hele tatt har hørt om det?) så bor jeg 5km unna nærmeste hus. ikke farlig å kjøre bil eller være litt "outlaw" da. om vinteren går det vell mest i skuter men purken bryr seg ikke bare vi oppfører oss og ikke kjører som idioter eller bråker rundt hus og sånn. har noen sånne som MÅ bry seg her da som bor i sentrum og bare VET(har bare hørt rykter aldri sett/hørt oss) at vi kjører og det er nok. personen vet ikke hvem jeg er en gang, bare vet at det er noen som kjører ulovelig "utti her". vi kjører ALDRI alene tilfelle det skulle skje noe. var en her for noen år siden som ikke hadde hjerne som tok seg en tur alene og da gikk det gærlig han lå en hel natt ute alene. frøs nesten ihjel. håper jeg har forklart det bedre nå. jeg også skjønner at det er bare idioter som kjører bil i Oslo før dem er 18 (16 øvelseskjøring) har forsten jobb i "vassfaret bjørnepark" i kiosken oppi der. tjener 87kr/t ikke verdens beste lønn men greit nok EDIT: når purken ikke er på jobb da kan han ikke ta oss så da kan det hende at han også tar seg en tur. eller sniker seg etter oss for å se om vi kjører gris eller ikke. han har ALDRI sagt noe om at vi må begynne å roe oss ned eller at vi er for nærme sentrum. DETTE INNLEGET KAN VÆRE STØTENDE MEN DET ER IKKE MENINGEN I SÅFALL Endret 7. mars 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå