jænzsn Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 i dag holder de faktisk på med omskjæring enda.er ikke det litt og åverdrive, fortjener de små guttene å bli skåret av forhuden på?? eller er det og åverdrive regelion og tro litt. og hva gjør de med di små tuppene som blir igjen etter omskjæringen? Lenke til kommentar
Mizz-Izabell Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Hva slags tupper? Synes at omskjæring er slemt gjort, ingen fortjener noe slikt! Skrivefeil: unnskyld Endret 8. februar 2005 av Mizz-Izabell Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 tuppene av skinn som blir igjen av forhuden Lenke til kommentar
cerion Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det finnes egen religion-kategori på forumet. Lenke til kommentar
Mizz-Izabell Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 I fattige U-land så griller de nok forhuden på bålet, slik at det blir mer mat! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 I USA blir omskjært forhud sendt til sykehuslaboratorier. Der blir den dyrket og man får store plater med levende hud som brukes til å behandle brannskader. Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 kan nå ikke skrive om dette på det da, tenk om det er noen som tar allt som blir sakt særiøst her da.dessuten er dette et stort og omfankende tema.ikke bare reglion Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Tror faktisk helt seriøst at bestefar eller noe slikt spiser den ... Lenke til kommentar
cerion Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 kan nå ikke skrive om dette på det da, tenk om det er noen som tar allt som blir sakt særiøst her da.dessuten er dette et stort og omfankende tema.ikke bare reglion Tør jeg foreslå et aldri så lite norsk-kurs? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Tror faktisk helt seriøst at bestefar eller noe slikt spiser den ... Løkringer? :!: Lenke til kommentar
Mizz-Izabell Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 kan nå ikke skrive om dette på det da, tenk om det er noen som tar allt som blir sakt særiøst her da.dessuten er dette et stort og omfankende tema.ikke bare reglion Tør jeg foreslå et aldri så lite norsk-kurs? Hun kan da vel ingenting for at hun er i den alderen hun er i! Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 har det litt travelt.men sorry Lenke til kommentar
Mizz-Izabell Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jænzsn, hvorfor tar du opp dette temaet egentlig? Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 men i de fleste u-land lager de armbånd og smykker av restene. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 men i de fleste u-land lager de armbånd og smykker av restene. :!: Ja, det er heeelt vanlig... Like sant som at omskjærte kvinner ikke kan få orgasme. Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 forde jeg har omskjært hunden min! Lenke til kommentar
Mizz-Izabell Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 forde jeg har omskjært hunden min! er du buddist? Lenke til kommentar
cerion Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg skulle ønske jeg kunne sagt det jeg tenkte, men sist gang jeg gjorde det fikk jeg warn. Så jeg nøyer meg med å se denne tråden bli stengt i den nære fremtid. Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 næij men jeg holder på og starte en ny religion.jeg skal bli paulus 2, starter med oslo jeg da Lenke til kommentar
Mizz-Izabell Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 ble paulus omskjært? han levde vel i gamle dager, hvor omskjæring ikke hadde funnet sted! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg