Murph[Y] Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hvilke norske web-shops har mulighet for garanti mot pixelfeil (på bærbare selvfølgelig)? Har netshop dette? Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Er vel heller produsentene som eventuelt har garanti. Men du kan jo bare bruke angrerett om du skulle få en skjerm med pixel feil. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Problemet er jo bare at enkelte webshoper som netshop.no tar seg så alt for godt betalt for dette. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hvilken ISO-standard tenker du på da? Den som gir rom for noen pixelfeil før det blir regnet som feil, eller at en defekt (uavhengig av om den er død eller lysende) regnes som defekt? Lenke til kommentar
Murph[Y] Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Vet, dersom man konfigurerer maskinen selv, må man selv betale for arbeidet for sammensettingen av maskinen dersom man benytter angreretten... Og det tror jeg de tar seg godt betalt for... Derfor lurer jeg på om f.eks netshop gir pixelfeilgaranti for en slant ekstra? Noen som vet? Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 samsung skulle nå i hvertfall innføre det, var en artikkel her på hw for ikke lenge siden hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Er ikke nettbutikkene som har ingen pixelfeil garanti, det er produsenten av skjermen. Å det er ikke mange som har en slik garanti. De fleste gjemmer seg bak en iso-regel som sier at skjermer kan ha så å så mange defekte pixler uten at skjermen må erstattes. Skal ikke koste deg noe å benytte angreretten .. ? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 pixelfeilgarantien fra samsung bør nok leses bedre av "etpar Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Bestiller du en skjerm fra Elkjøp eller Siba på nett så har du også 30 dagers returrett. Dette blir vel da en slags "pixelfeil" garanti.. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Benq gir bytterett ved 1 stk lysende pixel... Lenke til kommentar
:.ELD.: Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg fikk gratis pixelfeil-garanti av IT24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå