macaune23 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Finnes det noe program som kan "filme" skrivebordet mitt ? Mange ganger man ser filmer på internett som ikke går å laste ned, og tenkte det kanskje gikk å "filme" det. Samme prinsipp som Print screen vist dere skjønner. Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Windows Media Encoder kan gjøre dette. -Kisp Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Finnes det noe program som kan "filme" skrivebordet mitt ? Mange ganger man ser filmer på internett som ikke går å laste ned, og tenkte det kanskje gikk å "filme" det. Samme prinsipp som Print screen vist dere skjønner. Du kan vel laste ned de fleste filmsnutter du ser på internett. Du bare høyreklikker på linken (i Internet Explorer) og velger "Lagre mål som..." Hvis du ser Macromedia Flash er det kanskje litt værre da.... Lenke til kommentar
macaune23 Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Finnes det noe program som kan "filme" skrivebordet mitt ? Mange ganger man ser filmer på internett som ikke går å laste ned, og tenkte det kanskje gikk å "filme" det. Samme prinsipp som Print screen vist dere skjønner. Du kan vel laste ned de fleste filmsnutter du ser på internett. Du bare høyreklikker på linken (i Internet Explorer) og velger "Lagre mål som..." Hvis du ser Macromedia Flash er det kanskje litt værre da.... er mange det ikke går på Men fikser seg sikkert med det programmet jeg ble tipset om. Endret 9. februar 2005 av macaune23 Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Du kan ikke "filme" filmer du kjører dessverre, de fleste har lagt inn sperrer mot dette. For å ta opp en film du streamer fra nettet kan du bruke WMrecorder for eksempel. Lenke til kommentar
macaune23 Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 prøvde å filme når jeg spiller cs. Ble ikke film var mer en bilde serie. Hakket som bare juling, hadde på best grafikk. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Skal man ta opp aktivitet fra maskinen på film burde man bruke SnagIT Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 skal du filme fra spill så bruk fraps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå