Tommyd Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Har hørt at fra noen jeg kjenner at amd ahtlon xp 2000+ er ustabil og sånn?.. Noen erfaringer? Har på følelsen at han ikke har hatt bra nok kjøling?.. Lurer også på en ting til: På silent viking vifta jeg fikk idag er det en mørkegrå tynn ting som minner litt om en thermalpad.. er det det? Hva er best å bruke for å få den vekk? skal bruke arctic silver 3.. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Er ikke mer ustabil den enn noen annen AMD løsning. -KJ Lenke til kommentar
Maggish Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Fjern det laget med whitesprit eller no. Funker veldig dårlig med arctic silver 3 under det laget igjen... Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 jeg har XP2100+ og den er stabilt som et fjell, har hatt kazaa og winmx på i en uke, uten at det låser seg (i win 2k) jeg har den standard vifte og kjøleribbe saken, ligger på rundt 65 grader Lenke til kommentar
dnivie Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Quote: Den 2002-06-19 18:25, Maggish skrev:Fjern det laget med whitesprit eller no. For all del _ikke_ bruk whitesprit! Det legger igjen et fettlag som gjør mer skade enn hvis du ikke skulle ha renset ribba..! Bruk Isopropanol.. finnes f.eks. i mange kondensfjernere.. Jeg har en fra ESSO! :smile: Lenke til kommentar
Tommyd Skrevet 19. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2002 Går det ann å bruke ISOPROPYL til å fjerne det? Leste et sted at det går ann å bruke neglelakkfjerner, og der er det noe som heter isopropyl.. Lenke til kommentar
Tommyd Skrevet 19. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2002 Går det ann å bruke ISOPROPYL til å fjerne det? Leste et sted at det går ann å bruke neglelakkfjerner, og der er det noe som heter isopropyl.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå