Gå til innhold

Spørsmål som jeg ikke fant svar på.

Anbefalte innlegg

Okey, et par spørsmål.

La oss si at jeg mekker en human paladin og velger et eller anna server som er PvE. Kan jeg f.eks joine andre servere med den samme karakteren?

Kan jeg joine PvP servere med denne karakteren også eller er det bare slik at akkurat denne karakteren kan joine akkurat den ene serveren han startet på?

Dette har jeg lurt på i noen dager nå.

:hmm:

Videoannonse
Annonse

NPC's kan være lvl 60+ ja... ikke spillere... dette fordi at blizzard skal kunne lage mobs som er en utfordring for grupper av spillere...

hvis lvl limit i spillet var hardkodet til 60, så hadde jo en gjennomsnittlig lvl 60 character banka ett hvilket som helst monster i spillet...ettersom en lvl 60 er likeverdig med en annen (i teorien iallefall)....

Endret av MrLee

WoW skal ifølge informasjon på forumene dems støtte spillere opp til lvl 100, dvs at mobs sikkert kan bli tilsvarende. Og angående det at en lvl 60 spiller er "likestilt" med en lvl 60 mob er jo grunnen til at forskjellige grader av elite er innført for å tilføre større vanskelighetsgrad uten å øke lvl og dermed resists :)

Iom at det er blitt nevnt hero klassene antaglig skal starte igjen på lvl 60 + hero lvl der hero lvl 1 er tilsvarende vanlig lvl 1 og ikke lvl 61 så kan det antaglig leses at på sitt ytterste kan Blizzard legge opp til at en går igjennom 160 levels, om ikke 200 lvls.

Endret av Monsoon
Jeg og har et

Jeg leser at level 60 skal være max.

Den dagen beta sluttet traff jeg på en lite trivelig devil guard som var level 61

Hadde screenshot, men har rota det vekk

?

V

Bossene i Undercity er 500+ lvl begge to, så det er ingen cap som sådann. Tror nok også at capen for oss vil bli økt med 20-30lvl senere slik at vi får bryne oss på noen av de skikkelige harde monstrene, men lett eller rettferdig blir det nok likevel ikke.

cosmos oversetter riktig, men blizzard har blåst opp level ratingen på disse monstera/NPC'ene (bare selve nummeret) slik at cosmos/o.l. brukere ikke skal kunne vite hvilken level de er.. de er IKKE lvl 500 tydeligvis... sannsynligvis 70ish eller 65-70 elns med eleverte resister elns...

(jeg gjorde også den tabben først)

Endret av MrLee
Lvl 500 hadde ikke en lvl 60 spiller klart å treffe, er nok cosmos som ikke klarte oversette riktig :) Trur jeg da, jeg har tatt feil før. Et lite fåtall ganger.

Tja, de kan jo ha liv og skade som en teoretisk lvl 500 Elite. Men at du treffer dem som en lvl 60, ikke vanskelig for blizzard å kode det.

Lvl 500 hadde ikke en lvl 60 spiller klart å treffe, er nok cosmos som ikke klarte oversette riktig :) Trur jeg da, jeg har tatt feil før. Et lite fåtall ganger.

Tja, de kan jo ha liv og skade som en teoretisk lvl 500 Elite. Men at du treffer dem som en lvl 60, ikke vanskelig for blizzard å kode det.

Ja, la oss kverulere så mye som mulig.

Level 500 er bare noe cosmos viser.

Det betyr bare at NPC'en er over lvl 63 og at det er ukjent hva levelen er, uansett hva cosmos eller andre mods sier.

Sier jo seg selv at jeg og 4 andre på level 35 ikke klarer å ta en level 500

Ja, men du og 4 andre på lvl 35 (eller 40 andre på lvl 35 for den del) ville ikke klart å tatt en slik boss character, samme om han er lvl 500 eller 62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...