ElmotriX Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) i dag har jeg bestilt 3 stk SilneX vifter... bestilde ca 22.08 Automatisk ordrebekraftelse 22.11 og 22.27 fikk jeg en ny mail: Hei Kim og takk for sist. Ordren din er nå pakket og vil gå med posten i morgen, her har du pakkesporingen på ordren: http://nettgods.posten.no/ (fjerna litt av linken) Takk for ordren og velkommen igjen. Med vennlig hilsen Ronny Cool 'N Silent dette synes jeg er veldig bra av cool'n silen det er vel ikke alle nettbutikker som har en mann på lageret til å pakke å sende mail klokka halv 11 på en tirsdag kveld... 2 tolmer opp for cool's silent for å reagere raskt edit: leifer *Emnefeltet er redigert, "cool'n silent pakker sent... " var litt misvisende. Rikky* Endret 9. februar 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Litt misvisende topic: Sent... Sendt..? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Litt misvisende topic: Sent... Sendt..? Litt misvisende? Når man leser topic så forventer man jo negativ kritikk til cool `n silent, hehe. Blir som: Skyt ham, ikke vent til i morgen! Skyt ham ikke, vent til i morgen! DrE Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Og pga topic leste jeg klokkeslettet som dato - og kunne ikke fatte hvorfor de brukte 3 måneder på automatisk ordrebekreftelse, heller ikke hvor måned 27 er ! Lenke til kommentar
Aesop Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hvor mye er det i porto og gebyr fra den sjappa? Høres fristende ut med nye vifter... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hvor mye er det i porto og gebyr fra den sjappa?Høres fristende ut med nye vifter... Ser ut som om de er rimelige på den delen. De tar postens satser, men ikke mer. Norgespakke for de fleste deler tenker jeg (110,-) Kanskje brevpost dersom du spør? DrE Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 En link til den butikken? Lenke til kommentar
msulland Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jepp, sender som brev hvis en spør. God service og viftene bråkker veldig veldig lite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå