ED209 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 ja det er slike "spesial game keyboards" noe stort tull spørr du meg. klarer du ikke å spille med vanligt keyboard og mus så bør du kansje finne en annen hobby Link til Zboard. Er ikke noe tull. En kompis av meg som har et slikt og det er rett og slett genialt. Kan få kjøpt klistremerke som kan klistres over istedefor for å kjøpe et nytt "løst" tastatur. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 men hva er vitsen egentlig ? men eg skal ikke krangle Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 men hva er vitsen egentlig ? men eg skal ikke krangle Se på disse bildene. Det at man kan bytte mellom to tastaturer, ett for gaming og ett for å skrive, er helt knall. Følger med et eget program som er forprogrammert til de fleste spill som er kommet ut slik at man velger bare det spillet man skal spille, så er knappene ferdig konfigurert til akkurat det spillet. Dette er en helt utrolig smart oppfinnelse for de som bruker WASD som spilleknapper i FPS spill. Dette må bare prøves før man mener at dette er tull. Har ikke et slikt selv, men det står på innkjøpslista. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Har faktisk gått og tenkt på å kjøpe et zBoard + BF2-keysettet, men er liksom litt usikker på om det virkelig er så mye bedre. Har lest masse tester og sånnt på nettet, så blir kanskje til at jeg kjøper det før sommeren. Noen her som har prøvd det forresten (med Div. Keysets), og kan gi en tilbakemelding på hvordan det er å spille med? Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Nå er leveringsdatoen endelig offisiell, og forhåpentlivis uten utsettninger. Battlefield 2 vil du finne i hyllene på Sankthans aften. Torsdag 23. juni. DICE sa i et intervju med XX at systemkravene vil være noe rundt 1,7 ghz, 512mb ram og 128mb gfx kort. Så da er det bare å glede seg. Kilde: EA Norge Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Endelig ein dato og gå etter, forøvrig leste eg det på utgivelsedatoer gamer.no. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Nå er leveringsdatoen endelig offisiell, og forhåpentlivis uten utsettninger. Battlefield 2 vil du finne i hyllene på Sankthans aften. Torsdag 23. juni. DICE sa i et intervju med XX at systemkravene vil være noe rundt 1,7 ghz, 512mb ram og 128mb gfx kort. Så da er det bare å glede seg. Kilde: EA Norge uff-- så lenge til bra at systemspeccen ikke er for høy, slik at low-end pcer kan klare det og . Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Examen rundt 17. mai, klassetur 24. eller 23. mai men så skal jeg til USA i juni får kanskje kjøpe det der da Lenke til kommentar
zilch Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Dette spillet må bare kjøpes. Gleder meg allerede Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 fant denne i dagbladet hvis det er noen som har noen spørsmål så er det bare å spørre Dagbladet Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Fett! håper battlefield 2 blir mer realistsik når det gjelder skade. Andre som er enige i dette? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Det finnes en artikkel i VG, der dere kan spørre utviklerne av spillet det dere ønsker. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Mulig lanseringsdato for Battlefield 2 - Demo: http://www.forumplanet.com/planetbattlefie...534&tid=1646265 Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Til dere som ikke er klar over det, det er kommet en oppdatering til PunkBuster. Last ned denne. Lagre den på dette målet inni EA GAMES mappa: C:\Programfiler\EA GAMES\Battlefield 1942\pb Dobbelklikk exe fila og det kommer opp et CMD vindu som starter hele prosessen. Dette tar litt tid da den sjekker hva du har og da hva du trenger. Lykke til. Lenke til kommentar
Exinic Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det finnes en artikkel i VG, der dere kan spørre utviklerne av spillet det dere ønsker. Det er vel Dagbladet du mener? link Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det finnes en artikkel i VG, der dere kan spørre utviklerne av spillet det dere ønsker. Det er vel Dagbladet du mener? link Ja det er db.no han meinar, då det ikkje står noko i vg.no om slikt. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Trodde Demoen skulle komme en stund før spillet... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Trodde Demoen skulle komme en stund før spillet... Ja det hadde vert fint Når demoen kommer ut så er jo de omtrent ei veke til Bf2 lanserast uansett. Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Nye BF2 screens har ankommet! Link *glede seg mye* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå