fenris1979 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 De har nok det hvis du ser etter i tråen Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Kom over en dansk sniktitt, skrevet av en som har fått sjangsen til å spille en 80% ferdig verson av spillet: http://bfgeeks.dk/?page=nyhed&id=1788 Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hvorfor kommer ikke BF2 ut før Juni 2005? Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) det er kansje ikke ferdig før da kansje ? det skulle egent lig kommet i slutten av mars men det ble forsinka og det er jo ganske vanligt Endret 17. april 2005 av fenris1979 Lenke til kommentar
Steina Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Komplett - Bestilling Dette er en presale kampanje på Battlefield 2 som lanseres den 23 juni. 23 juni. Vi får se.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Virker som spillets kunstige intelligens har blitt kraftig forbedret i fra de tidligere spillene: Ok, sorry about that. Let's get back to the business of writing a review. Yesterday afternoon, we received a preview version of Battlefield2. Content: 1 Multiplayermap (Gulf of Oman) and a small training map with bots (also Gulf of Oman, but with a smaller fighting terrain). Although we had our first servers online yesterday, we couldn't find anyone that was prepared to go into battle with us. So we just played against the bots at first. Right from the start we were amazed: "These are supposed to be BF2 bots? That can't be! They can aim! And even more - they can put their vehicles to good use and take defensive positions!" We soon realized that the old tactic of swinging past them and attacking from behind wasn't going to work that easily. So we took things slow and gained some familiarity with the Jeeps, APC's, Tanks and Buggy - which turned out to be easy to master. The steering, which wasn't very intuitive, was explained by the use of brief descriptions that would blend in - very nice! The fact that we were getting clobbered by these clever bots was no longer a big deal. After all - we wanted to be prepared. We were scheduled for 12:00 noon today to meet up with folks from EA and DICE for a friendly "kill the press" session. We planned to make them eat their words. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 [We soon realized that the old tactic of swinging past them and attacking from behind wasn't going to work that easily.] Neeeeeei... Det er da det som er artig, og komme bak dem, og få masse kills.. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 PunkBuster intervju. http://bf-center.de/modules.php?name=Conte...showpage&pid=56 Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Fa*n dette blir konge edit : prisen på bf2 preorder har gått opp med 89 kr siden eg bestillte det på www.gamezone.no. Endret 18. april 2005 av fenris1979 Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 http://ea.gamespress.com/latest.asp Les på 24 June 2005 til venstre Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 http://ea.gamespress.com/latest.aspLes på 24 June 2005 til venstre Yes! "Batman Begins" kommer ut Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Tenkte meir på Battlefield 2 eg da men. :O Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Tenkte meir på Battlefield 2 eg da men. :O hehe.. sjønte det da.. Har ikke hørt om noe "Batman Begins" engang jeg.. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Tulling. Begynte å lure om du var helt ****** der oppe. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 fant dette hos komplett i dag Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 hehe er det noko bra tasta tur? Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 kom bare over det på nettet og tenkte kansje at det var litt gøy å se men eg kommer ikke til å kjøpe det selv. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 fant dette hos komplett i dag haha.. Hva i all verden skal det forestille? Et tastatur? Kanskje kjekt, men jeg vil holde meg til mitt gamle jeg ja.. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 ja det er slike "spesial game keyboards" noe stort tull spørr du meg. klarer du ikke å spille med vanligt keyboard og mus så bør du kansje finne en annen hobby Lenke til kommentar
Steina Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 ja det er slike "spesial game keyboards" noe stort tull spørr du meg. klarer du ikke å spille med vanligt keyboard og mus så bør du kansje finne en annen hobby Er ikke enig der.. Dette er jo et tastatur for de med mye penger som vil prøve noe nytt.. Man har jo også Joystick, Gamepad, ratt og pedaler m.m. Dette egner seg vel ikke til Battelfield, derfor kommer de med et slikt tastatur. Men det er ikke noe problem å spille med vanlig tastatur.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå