Gå til innhold

Battlefield 2 - Den store informasjonstråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Just in 01.04.05

 

Da har ENDELIG demoen kommet ut, og jeg anbefaler alle å nedlaste denne ASAP!

Sjekk ut tråden jeg lagde tidligere i dag for link og info

 

I tillegg har det blitt sluppet en ny gameplayvideo, som handler om bakkekrig. Tank vs Inf og Inf vs Tank.

 

Gameplay Video - Tank vs inf/Inf vs tank | Quicktime påkrevd

 

Og som en siste goodie har del 3 av filmintervjuet med Scott Evans (Executive Producer) kommet ut. Som vanlig så er det ikke så veldig mye nytt, men litt interessant stoff er det. Musikken er som vanlig verdt nedlastingen alene.

 

Videointervju del 3 - Scott Evans | Quicktime påkrevd

Lenke til kommentar

Just in 08.04.05

 

Det har nå kommet ut en ny video, hvor den adminastrive staben ved boomtown fikk prøve Battlefield 2 på en nettkafe i københavn. Filmen er veldig lang, og viser tanking, heliflyging og litt infkriging. I tillegg får vi se litt på commanderfunksjonen og den meget etterlengtede (og hatede) stat-delen som kommer i spillet. Merk at dette er ren spilling, hvor en filmer hele greia. Det er ingen presentasjon, bare spilling.

 

Foreløpig må man være medlem på boomtown eller bf2.se (som også hoster filmen),

så jeg kommer tilbake med direkte-link om den noen gang kommer. Enjoy!

 

Gameplay Video - Boomtown tester BF2

 

Utifra det jeg har sett av filmen vil:

- Infantery tåle mer enn tidligere ved fall

- Heli tåler et lite sammenstøt ved et tre

- Heli kan (foreløpig) repareres ved fiendlig helipad selvom man ikke har flagget

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Fortsatt bare spekulasjoner når den kommer. Tror ikke vi får vite en dato, heller en "NÅ ER DEN UTE" beskjed i fra EA/Dice.

 

De holder fortsatt fast på at den skal komme før release, og de holder også fast på release i slutten av juni. I følge den nyeste videoen (og historien bak på boomtown) så er det 80% ferdig med hele spillet, og det siste er optimaliseringer og støtte for diverse konfigurasjoner. Som vi alle vet er det dette som tar mest tid og som er det viktigste.

 

Det siste var en liten avsporing, men ser vi på når MP demoen til Battlefield 1942 kom, så var det 1 1/2 måned før release. Om vi spår det samme for BF2 så får vi demoen i midten av mai. Det er ikke mange dagene igjen. Litt synd for oss som har avsluttende eksamener på denne tiden :(

Lenke til kommentar
Det siste var en liten avsporing, men ser vi på når MP demoen til Battlefield 1942 kom, så var det 1 1/2 måned før release. Om vi spår det samme for BF2 så får vi demoen i midten av mai. Det er ikke mange dagene igjen. Litt synd for oss som har avsluttende eksamener på denne tiden :(

da blir det nok stryk på meg :w00t:

Lenke til kommentar

Som du ser i førsteposten så er minimumskravet satt til:

 

1.5Ghz Processor

512mb RAM

128mb Graphics card (needs 1.4 shaders)

 

Du oppfyller med andre ord minimumskravet, men du må nok belage deg med å spille med det meste på laveste grafikkinnstilling, lang loadetid og merkbar fps-reduksjon når det skjer litt på skjermen.

 

Om man skal spille Battlefield for å nyte det, så må view-distance (el geometry details som det heter i Vietnam) være på høyeste innstilling. Dette fordi du da ser fiender så langt som det er mulig. Har du det lavere så vil du oppleve at fiender, som har denne grafikkinnstillingen på full, skyter på deg uten at du ser de.

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg fått meg mer ram og et bedre skjermkort. Skal i morgen legge inn en ordre på et nytt Athlon 64-system, for å sikre meg en god opplevelse (pæng tilbake på skatten, lønning og 18-årsdag gir litt høvdinger).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...