Lucas Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 hmm..De leter sikkert etter bugs ! vi får vel håpe på demo ganske snart ? Lenke til kommentar
Radial Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Gleder meg mer og mer til BF2. Jeg hadde ikke sett noen videoer fra spillet før i går (ikke spør hvorfor) og ble imponert! Endret 14. mars 2005 av Radial Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 http://wolfgaming.net/wgn/vB/showthread.php?t=13634 Noko av det er gammalt nytt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) In other news, our latest info on the demo suggests an end of March release, containing 2 maps - Gulf of Oman and the Wetlands. This information is in no way publicly confirmed by EA or DICE, but comes from reliable sources within the aforementioned companies. http://www.gamearena.com.au/messageboards/...ead.php/2939113 Endret 14. mars 2005 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 I received a ton of emails yesterday regarding the hype around a Battlefield 2 Demo server being tested online and if it was real or not, regardless of what has been said! So, I opened GameSpy3D so I could search and than made a filter to find the server myself to show you. It did show up and anyone is welcome to go do this themselves if they aren't convinced yet But we should all know there is a planned demo in the future! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ser ikkje ut som det kjem noko demo i mars allikevel. I can't confirm a date for the demo, but I CAN confirm that there will not be a demo in March. Benjamin Smith Assistant Producer Battlefield Franchise Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 http://www.gamespot.com/pc/action/battlefi...ew_6120651.html Engineers får poeng for å reparere køyretøy og diverse. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 sikkert postet før men det ligger en trailer her inne... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 sikkert postet før men det ligger en trailer her inne... Som tatt ut ifrå ein actionfilm. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Det beste er nesten musikken.. Remix av 1942 musikken Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 "Nu under kvällen har den officiella sidan uppdaterats med alla länders vapen, fordon och klasser" Mange av våpene ligner dei som er i Counter-Strike. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) *Sjekke ut* Endret 22. mars 2005 av Lucas Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Nå er det første Dev Diary kommen; Battlefield 2 - Dev Diary #1. Interresant lesing. http://pc.gamespy.com/pc/battlefield-2/598743p1.html Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Vet jeg har kommet med få oppdateringer her, grunnet at andre har postet interessante tips selv (liten vits for meg å poste det samme rett etterpå) og fordi det ikke har skjedd så spesielt mye. Akkurat nå er vi i en fase hvor vi vel alle egentlig bare venter på demoen, og jeg kan nok bare si som alle andre, den kommer når den kommer. Personlig så tror jeg det drøyer, ettersom at jeg har hørt i fra personer som betatester spillet (klanspillere i europa) at det fremdeles er litt arbeid her og der. Det kan dere forøvrig lese i "Dev Diary" postet rett ovenfor. I forbindelse med BF-con ble det jo masse problemer fordi maskinvaren ikke var kompatibel. I mellomtiden anbefaler jeg alle som er lei BFV/BF1942/DC til å prøve Point of existence, som er en mod til BFV med store likheter til det vi kan se fram til i BF2, i alle fall om vi ser på våpen og kjøretøy. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Er det blitt bekreftet at demoen vil ha boter, akkurat som den tidligere demoen av Battlefield 1942? (Ja, jeg vet at flerspilledelen er fokus) Lenke til kommentar
Steina Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Er det blitt bekreftet at demoen vil ha boter, akkurat som den tidligere demoen av Battlefield 1942? (Ja, jeg vet at flerspilledelen er fokus) Ja. Det sto da at det skulle være en coop mode noen sider tilbake.. gjorde det ikke? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Det er bare bekreftet en MP demo, uten noen SP del. Tviler på at det blir mulighet for boter da. Men man vet jo aldri.. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Just in 29.03.05 Nok en Community update har blitt lagt ut, og denne gangen er det 2.del i hvordan editoren brukes som det er satt fokus på. - Utvikling av egne kjøretøy - Utvikling av menneskeanimasjoner 2.del - BF2 Editor - Kjøretøy- og animasjonutvikling Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 o_O !11! najs ! Blir jo X antall ganger lettere å modelere da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå