Gå til innhold

Battlefield 2 - Den store informasjonstråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I received a ton of emails yesterday regarding the hype around a Battlefield 2 Demo server being tested online and if it was real or not, regardless of what has been said! So, I opened GameSpy3D so I could search and than made a filter to find the server myself to show you. It did show up and anyone is welcome to go do this themselves if they aren't convinced yet :) But we should all know there is a planned demo in the future!

 

bf2031405.jpg

Lenke til kommentar

Vet jeg har kommet med få oppdateringer her, grunnet at andre har postet interessante tips selv (liten vits for meg å poste det samme rett etterpå) og fordi det ikke har skjedd så spesielt mye.

 

Akkurat nå er vi i en fase hvor vi vel alle egentlig bare venter på demoen, og jeg kan nok bare si som alle andre, den kommer når den kommer.

Personlig så tror jeg det drøyer, ettersom at jeg har hørt i fra personer som betatester spillet (klanspillere i europa) at det fremdeles er litt arbeid her og der. Det kan dere forøvrig lese i "Dev Diary" postet rett ovenfor. I forbindelse med BF-con ble det jo masse problemer fordi maskinvaren ikke var kompatibel.

 

I mellomtiden anbefaler jeg alle som er lei BFV/BF1942/DC til å prøve Point of existence, som er en mod til BFV med store likheter til det vi kan se fram til i BF2, i alle fall om vi ser på våpen og kjøretøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...