Gå til innhold

Battlefield 2 - Den store informasjonstråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror nå datoen er rundt sommer i år.

Og ang. de datoene komplett har, så ville jeg ikke stolt på disse, for detter er butikker som sikkert ikke har oppdatert seg selv på akkurat dette spillet.

Husker f.eks. Silent Hunter 3. som både gamer.no og gamesmix sa skulle komme ifjor, men dette var bare tøv og resultat av at noen ikke fulgte med.

 

Spillet var lenge før den tid utsatt til 2.kvartal 2005, og plassen dette var "publisert" på, var på et fan-forum.

Ser nå at butikker har endret denne datoen(altså til 2.kvartal 2005).

 

 

Så ikke alltid stol på butikkene, kikk heller på diverse fan-sites og eventuelt spillets hjemmeside.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
allways with the negative vibes. tenk positivt tenk glade tanker tenk på små søte valper og fine blomster  :thumbup:

Bedre å være pessimist!

..da slipper du nemlig alle nedturene!

(f.eks. at BF2 ikke kommer før beste sommer :D )

 

 

Men joda, håper selvsagt at det kommer før sommeren, men venter til jeg ser folk skrive om opplevelsen.

 

Btw, siden spillet krever 128mb minne på skjermkortet, vil det si at jeg ikke kan bruke mitt ti 4200 64mb til å spille det?

(på lik linje med 3dMark05 :hrm: )

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
allways with the negative vibes. tenk positivt tenk glade tanker tenk på små søte valper og fine blomster :thumbup:

Ja men. Battlefield 2 er blitt utsatt til det første kvartalet av forretningsåret 2006, som for Electronic Arts sin del vil si tiden mellom april og juni i år. Så datoen på den sida der stemmer ikkje. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...