Gå til innhold

Battlefield 2 - Den store informasjonstråden


Anbefalte innlegg

BFSP er i full gang med forberedelsene til en Coop-modifikasjon, noe som er svært positivt da spillets kunstige intelligens skal være kraftig forbedret:

 

We've also had a chance to check out the single-player portion of the game, and the news is good on this front as well. EA and DICE had promised to improve the challenge in bot matches, and they seem to have largely succeeded in this goal. While they're still not necessarily superintelligent, the bots in Battlefield 2 at least have a good idea of where to head and when to swarm a contested control point, and you can still stand 100 meters or so from them without worrying too much about getting hit. But bot matches are no longer the cakewalks they used to be, especially on the hardest difficulty. While online play is still obviously the main attraction here, you can at least have a decent time with the AI enemies when your Internet is down or while you're trying to fine-tune your graphical settings for maximum "killitude."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hm på covere står det jo "pccd"  :hmm:

Den finnes i begge versjonene. Jeg har sett "pre-sale" med både PC-CD og PC-DVD.

Selv har jeg bestilt DVD-versjonen :thumbup:

Kan jeg bare få spørre hva forskjellen på DVD versjonen og CD versjonen er? Hvis man velger DVD versjonen, kan man altså ikke kjøre hvis man ikke har dvd spiller på pc'en ?

Lenke til kommentar
Hm på covere står det jo "pccd"  :hmm:

Den finnes i begge versjonene. Jeg har sett "pre-sale" med både PC-CD og PC-DVD.

Selv har jeg bestilt DVD-versjonen :thumbup:

Kan jeg bare få spørre hva forskjellen på DVD versjonen og CD versjonen er? Hvis man velger DVD versjonen, kan man altså ikke kjøre hvis man ikke har dvd spiller på pc'en ?

Til sammenligning var Battlefield 1942 på 2 CD'er, mens Battlefield Vietnam var på 3 CD'er. Selv fikk jeg masse rare feilmeldinger på slutten av installasjonene pga alle CD skiftingen. Når alt kommer på ei DVD-plate bør det gå glatt :)

Lenke til kommentar
Kan jeg bare få spørre hva forskjellen på DVD versjonen og CD versjonen er? Hvis man velger DVD versjonen, kan man altså ikke kjøre hvis man ikke har dvd spiller på pc'en ?

Nei, om du ikke har DVD spiller på PC'n, kan er det ikke noe poeng for å kjøpe DVD versionen.. Men om du har DVD spiller, er DVD versionen anbefalt, for da slipper du å skifte plate under installeringen da hele Battlefield2 er på en DVD tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
BF2 banner @ Xfire: Available June 22, 2005

?

 

--

 

Når kommer demo'n? :dribble:

Altså.. Det står på Xfire at spillet kommer ut 22 Juni

Også skal vel demoen komme ut ca. 1 uke før release, altså 15'ende, men håper den kommer før.. :w00t:

 

Edit: Xfire er et program.. Sjekk ut xfire.com

Endret av Steina
Lenke til kommentar
BF2 banner @ Xfire: Available June 22, 2005

?

 

--

 

Når kommer demo'n? :dribble:

Det har sikker noen andre svar på tidligere i denne tråden, men ifølge totalbf2.com er det rykter om den 10.juni:

As you all should know by now, the demo is rumoured to be out this week. Virtually all of the information released one way or another from various EA sources around the globe points to Friday 10th June

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...