Gå til innhold

Battlefield 2 - Den store informasjonstråden


Anbefalte innlegg

ja det er slike "spesial game keyboards" noe stort tull spørr du meg. klarer du ikke å spille med vanligt keyboard og mus så bør du kansje finne en annen hobby

Link til Zboard.

 

Er ikke noe tull. En kompis av meg som har et slikt og det er rett og slett genialt.

Kan få kjøpt klistremerke som kan klistres over istedefor for å kjøpe et nytt "løst" tastatur.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men hva er vitsen egentlig ? men eg skal ikke krangle :blush:

Se på disse bildene.

 

zboard.jpg

 

Det at man kan bytte mellom to tastaturer, ett for gaming og ett for å skrive, er helt knall.

Følger med et eget program som er forprogrammert til de fleste spill som er kommet ut slik at man velger bare det spillet man skal spille, så er knappene ferdig konfigurert til akkurat det spillet.

Dette er en helt utrolig smart oppfinnelse for de som bruker WASD som spilleknapper i FPS spill. Dette må bare prøves før man mener at dette er tull. Har ikke et slikt selv, men det står på innkjøpslista. :thumbup:

Lenke til kommentar

Har faktisk gått og tenkt på å kjøpe et zBoard + BF2-keysettet, men er liksom litt usikker på om det virkelig er så mye bedre. Har lest masse tester og sånnt på nettet, så blir kanskje til at jeg kjøper det før sommeren.

 

Noen her som har prøvd det forresten (med Div. Keysets), og kan gi en tilbakemelding på hvordan det er å spille med?

Lenke til kommentar

Nå er leveringsdatoen endelig offisiell, og forhåpentlivis uten utsettninger.

Battlefield 2 vil du finne i hyllene på Sankthans aften. Torsdag 23. juni.

 

DICE sa i et intervju med XX at systemkravene vil være noe rundt 1,7 ghz, 512mb ram og 128mb gfx kort.

 

Så da er det bare å glede seg.

 

Kilde: EA Norge

Lenke til kommentar
Nå er leveringsdatoen endelig offisiell, og forhåpentlivis uten utsettninger.

Battlefield 2 vil du finne i hyllene på Sankthans aften. Torsdag 23. juni.

 

DICE sa i et intervju med XX at systemkravene vil være noe rundt 1,7 ghz, 512mb ram og 128mb gfx kort.

 

Så da er det bare å glede seg.

 

Kilde: EA Norge

uff-- så lenge til :cry:

 

bra at systemspeccen ikke er for høy, slik at low-end pcer kan klare det og . :yes:

Lenke til kommentar

Til dere som ikke er klar over det, det er kommet en oppdatering til PunkBuster.

 

Last ned denne.

 

Lagre den på dette målet inni EA GAMES mappa: C:\Programfiler\EA GAMES\Battlefield 1942\pb

 

Dobbelklikk exe fila og det kommer opp et CMD vindu som starter hele prosessen.

Dette tar litt tid da den sjekker hva du har og da hva du trenger.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...