bamsefar Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Tenkte jeg skulle hive over mitt "mesterverk" som jeg lagde på et annet forum. Den ble kanskje ikke like godt mottatt som jeg hadde tenkt, så noen andre kan likegodt ha nytte av den. Just in 08.04.05 Det har nå kommet ut en ny video, hvor den adminastrive staben ved boomtown fikk prøve Battlefield 2 på en nettkafe i københavn. Filmen er veldig lang, og viser tanking, heliflyging og litt infkriging. I tillegg får vi se litt på commanderfunksjonen og den meget etterlengtede (og hatede) stat-delen som kommer i spillet. Merk at dette er ren spilling, hvor en filmer hele greia. Det er ingen presentasjon, bare spilling. Foreløpig må man være medlem på boomtown eller bf2.se (som også hoster filmen), så jeg kommer tilbake med direkte-link om den noen gang kommer. Enjoy! Gameplay Video - Boomtown tester BF2 Utifra det jeg har sett av filmen vil: - Infantery tåle mer enn tidligere ved fall - Heli tåler et lite sammenstøt ved et tre - Heli kan (foreløpig) repareres ved fiendlig helipad selvom man ikke har flagget Artikler: BFcentral.se (Nyeste per dags dato) Northern Brigade Gamedaily.com Preview - Ikke noe nytt akkurat, men verdt en titt Eldre artikler GameSpy Preview #1 GameSpy Preview #2 GameSpy Preview #3 GameSpy Preview #4 IGN Preview #1 IGN Preview #2 IGN Preview #3 Gamesport Preview Q&A/intervjuer: Intervju med Ben Smith - Assistent Producer - Generell info om spillet og demo Fz.se's lesere sendte inn spørsmål angående BF2 - Generell informasjon Spørsmål fra BF-miljøet til EA community manager TotalBF2.com intervjuet EA Producer Jamil Dawsari fra DICE Sverige Intervju med Lars Gustavsson Eldre Q&A/intervjuer: TotalBF2.com intervjuet EA Producer Jamil Dawsari fra DICE Sverige Gamespy intervju Games-Fusion intervju Homelan intervju BFcentral.se intervju Gamespot intervju Testere av spillet og annet relevant: Info om ny BF2 turnering/liga Team SubRosa fikk prøve BF2 1.del - BF2 Editor - Moddere gled dere! 2.del - BF2 Editor - Kjøretøy- og animasjonutvikling Movies: Gameplay Video - Boomtown tester BF2 Gameplay Video - Tank vs inf/Inf vs tank | Quicktime påkrevd Battlefield 2 Conference 05 High-res Video BFCon-BF2Trailer Videointervju del 1 - Scott Evans | Quicktime påkrevd Videointervju del 2 - Scott Evans | Quicktime påkrevd Videointervju del 3 - Scott Evans | Quicktime påkrevd Gameplay video - Quicktime i browser påkrevd Gameplay video - Chopperhoring Videointervju - Scott Evans - Spionroboter Videointervju - Ben Smith - Commander og Squad info 6 små videosnutter som IGN har laget under CES2004 messa Wetlands filmen - 2 choppers som forfølger en båt på kartet Wetlands Gameplay video - Raw materialet fra Nbrigade videoen Ingame video - Dårlig kvalitet, men verdt å se Rakett fra jagerfly rett igjennom heli Screenshots: Screenshots - Diverse (heli, inf, tank) [Fly, tank og anti-tank action] BFgeeks.dk sin screenshotsamling Helt nye screenshots Screenshots - Diverse Screenshots - Renders Kjekt å vite: Systemkrav: 1.5Ghz Processor 512mb RAM 128mb Graphics card (needs 1.4 shaders) Releasedato: Juni 2005 Tatt i fra intervjuet med Lars Gustavsson: Har ni funderat någonting på att låta klaner betatesta spelet? Vi har enormt många förfrågningar och änsålänge så lägger vi dom på hög och ser lite hur sluttestningen kommer se ut. Vi fick senast i morse en förfrågan från en klan. Det skadar definitivt inte att höra av sig till oss om att vilja testa Med andre ord, klaner der ute, få ut skrivepennen og send inn en mail! Posted by admin on Friday, February 04 @ 00:24:12 GMT-6 This just came in, the BF2 DEMO will ship with 2 multiplayer maps, with support for all configurations, 16-32-64 players. Map names to follow soon. Bf2news.net Endret 9. april 2005 av bamsefar Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Skal prøve å oppdatere denne tråden i takt med de andre kopiene jeg har postet her og der, men kan hende det kommer en dag eller to på etterskudd. Om du synes det mangler noe, eller jeg har gjort en bommert, så send en pm med informasjonen slik at vi slipper at tråden går helt av skaftet. Takk Endret 11. februar 2005 av bamsefar Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg har hørt rykter om at det har kommet ut en beta.. Stemmer det? Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ryktene sier sent i februar, de sier det vil være 2 maps, men jeg tviler siden det er 12 maps tilsammen i sluttpakken av spillet ! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg har hørt rykter om at det har kommet ut en beta..Stemmer det? Beta har det vel aldri vært snakk om, men det har vært snakk om en demo ja. Før jul kom det ut rykter om at det ville bli lansert en demo rundt julaften, noe som ble fort avkreftet. I senere intervju har det blitt sagt at en evt. demo ikke ville komme før februar, men akkurat det tviler jeg sterkt på nå som lanseringen har blitt satt til april-juni. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 "Festet" - som det heter her i gården Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Takk blacktower Just in 10.02.05 Sniktitt på BF2 editoren - Moddere gled dere! Fz.se's lesere sendte inn spørsmål angående BF2 - Generell informasjon Kanskje er det håp for oss som venter på demo likevell Posted by admin on Friday, February 04 @ 00:24:12 GMT-6 This just came in, the BF2 DEMO will ship with 2 multiplayer maps, with support for all configurations, 16-32-64 players. Map names to follow soon. Bf2news.net Endret 10. februar 2005 av bamsefar Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Er det bedrkrefta kortid heile spillet kjeme ut Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Nei. Battlefield 2 har blitt utsatt og. Men det visste du vel. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Utsatt til når da? Endret 14. februar 2005 av steina Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Battlefield 2 blitt utsatt til det første kvartalet av forretningsåret 2006, som for Electronic Arts sin del vil si tiden mellom april og juni i år. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 eg har nå bestillt bf2 og det har en release dato den 22\03-05 Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Noen som har fakta å slenge på bore? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 eg har nå bestillt bf2 og det har en release dato den 22\03-05 seriøst?! Da skal jeg spare penger Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hvorfor tror jeg ikke noe på han? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 komplett har sikket fått dato av levrandør så den stemmer sikkert... Vist det ikkje har hendt noko Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Battlefield 2, Presale Kampanje m/Logitech BF2 headsett Dette er en presale kampanje på Battlefield 2 som lanseres etter påske, dato er enda ikke fastsatt ehh... ja! Hva er det dere babler i?.. Lenke til kommentar
nord Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 flotte bilder! er det en lite "Guide the missile" kommando jeg ser på en av bildene?? Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 funker ikke kommer meg ikke inn der :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå