WladimirPutin Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Er XP Professional mer stabil enn XP Home Edition, eller finnes det ikke andre fordeler med Professional enn de som blir listet opp i linken under? http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/how.../choosing2.mspx Lenke til kommentar
dmx Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Windows XP Professional er alt jeg har å si. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Har du mulighet til pro så gå for det. Lenke til kommentar
WladimirPutin Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Det er hyggelig viss noen også kan svare på spørsmålet mitt? Lenke til kommentar
ferik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Det er ingenting forskjell på stabiliteten på de to, eneste forskjellene er, som jeg kan se, det som står i den linken der... Lenke til kommentar
kamus Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Det er kun de forskjellene som står nevnt i linken som er forskjell. Det er ingen forskjell i stabilitet på disse to. Lenke til kommentar
WladimirPutin Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Takk - Da holder det nok med vanlig XP for meg. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Takk - Da holder det nok med vanlig XP for meg. da mener du nok home tenker jeg Lenke til kommentar
WladimirPutin Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Takk - Da holder det nok med vanlig XP for meg. da mener du nok home tenker jeg Selvsagt! Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Windows XP Home Edition * Contains basic support for security among multiple users. * Built-in support for peer-to-peer networking, but only for up to five computers. * The backup utlity is not installed by default, but is included on the CD. Windows XP Professional Edition * Includes extended support for security between multiple users on the same machine. * Better support for peer-to-peer networking, plus support for joining a "Windows NT domain." * The backup utlity is installed by default. * The Professional edition includes the following components not found in the Home edition: o Administrative Tools (in the Start Menu and Control Panel) o Automated System Recovery (ASR) o Boot Configuration Manager o DriverQuery o Group Policy Refresh Utility o Multi-lingual User Interface (MUI) add-on o NTFS Encryption Utilitiy o Offline Files and Folders o OpenFiles o Performance Log Manager o Remote Desktop o Scheduled Tasks Console o Security Template Utility o Taskkill o Tasklist o Telnet Administrator * Provides support for multi-processor systems (2 or 4 CPUs), Dynamic Disks, Fax. http://www.annoyances.org/exec/show/article10-002 Sp+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå