CAT-scan Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Har ASUS A8N SLI Deluxe, og installerte i dag de nyeste NForce-driverne. Plutselig kommer "trygg fjerning av maskinvare" opp med begge SATA-enhetene mine (en brenner og en disk). Er det slik at SATA har hotswap, og at det er enablet i de nye driverne? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Ingen som vet? Ingen som har samme "problemet"? Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Så vidt jeg vet så er hotswap en del av SATA spec'n. Du kan jo prøve "trygg fjerning" av cdrom og så nappe ut sata kabel og se. Og så plugge den i igjen og se om den funker. En kanskje mer snill måte er å slå av maskinen og koble ut cdrom, og så starte windows, for så å plugge i cdrom'n og se. NB! Jeg har ingen skyld om noe går foobar! Endret 9. februar 2005 av Joffer Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Nettopp, gidder ikke å prøve bare for å prøve det, men det hadde jo vært gøy å visst om det var grunnen (jeg kan da ikke tenke meg noen annen grunn så). Whatever. La tråden dale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå