DjStrikkelue Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 ER VIDEO CARD DET SAMME SOM SKJERMKORT??? JEG HAR NEMLIG KJØPT MEG GTA3 PÅ DATA OG SÅ GÅR DET IKKE AN Å SPILLE DET PÅGRUNN AV NOE GREIER AT DETTE VIDEO CARD'ET ER FOR DÅRLIG FOR Å BRUKE SPILLET.... HJELP MEG!!!!!!!!!!: ) Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Ja, et "video card", eller et "display adapter" er det samme som et skjermkort. Det blir litt vrient å hjelpe deg ut i fra den (noe mangelfulle) informasjonen du gir... det eneste jeg kan anbefale er at du finner ut hvilket skjermkort du har, samt sjekker at du har de nyeste driverne til det. Og prøv å slipp caps knappen etter å ha skrevet første bokstav, det er ikke særlig populært å skrive hele meldingen i caps :smile: Lenke til kommentar
DjStrikkelue Skrevet 19. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2002 men hvordan finner jeg ut hvordan skjermkort jeg har? Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Etter å ha sett denne posten, samt harddisk posten din, nekter jeg å tro at du er seriøs, beklager. Du har vett nok til å lage en signatur før du poster den første posten din, men du vet ikke hva dos er, samt at du konsekvent bare skriver med caps ? ja riktig.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå