Løve Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hei Blir nedlastninger o.l. avbrutt hvis jeg setter pcen min i Ventemodus? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 teknisk sett vil Windows da tro at internett forbindelsen er borte siden den "Ikke har fått svar", så jeg vil påstå at det skjer ja. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Noe jeg kan gjøre for å unngå det? Laster ned noe store greier, og vil helst la det stå på gjennom natta, men siden jeg sover i samme rom som pcen er det litt vanskelig pga. bråk o.l., men med Ventemodus blir den jo stille. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Fundert på dette sjølv. Hm blir spennande å sjå om nokon veit dette, eller om ueland har rett(hehe)? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 teknisk sett vil Windows da tro at internett forbindelsen er borte siden den "Ikke har fått svar", så jeg vil påstå at det skjer ja. Tror du det blir noe annerledes hvis man bruker en downloadmanager, som FlashGet da? Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Nope. I ventemodus, skrus harddisken av såvidt jeg vet, og systemet "fryser"..? Vil heller anbefale deg å kjøpe et eller annet som kan styre viftene du har i maskinen, så kan det jo hende at den blir litt mer stillegående? Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Har 2 pcr kjørende på rommet mitt jeg. En med vapochill og 5 HDD'er og et bråkete skjermkort, og en server som surrer i tillegg. Har null problemer med å sove vedsiden av Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg klarer uten problem å sove med PCen på (4xvifter+cpu,9hdd), men jeg sover mye bedre og blir mye mer uthvilt dersom jeg skrur den av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå