Deathknight Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hei Jeg mista mine sennheiser hd 570 i gulvet, og nå er det ingen lyd på høyre øre Er dette mulig å fikse ved en enkel reparasjon ? Noen som vet noe eller har noen lignende erfaringer ? Ps: Jeg hører noe løst inni høyre siden hvis jeg rister Lenke til kommentar
e321 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Har ikke de selv, så jeg bare snakkes generelt; Åpne headsettet og finn ledningen som går inn. Denne har 2 lederer. På selve høytaleren er det 2 kontaktpunkt. Det ene har sikkert løsnet fra ledningen, og det er dette du må fikse. Altså lodde ledningen tilbake på kontaktpunktet. MEN OBS! blir det kortslutting inni der, ryker det du kobler de til, så vær forsiktig Lykke til Lenke til kommentar
Deathknight Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Hei, takker for svar Nå har jeg aldri testa å lodde noe før da... Men jeg tror jeg kjenner noen som kan. Hvis ikke skal jeg lære meg de lodde greiene sjøl ! -DK Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Her er noe tips til lodding... Loddeteknikk Knut Lenke til kommentar
Deathknight Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 "Inappropriate usage (e.g. operating faults, mechanical damages, incorrect operating voltage), wear and tear, force majeure and defects which were known at the time of purchase are excluded from guarantee claims" Dette står det om garanti, men det bortfaller vel siden jeg drepte de selv Er mitt tilfelle "dekket" ? Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Tviler på at din er dekket, ettersom de ble ødelagt av en bukerfeil -> altså et fall... Begynn å lodd Ikke så vanskelig Lenke til kommentar
Deathknight Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Hehe, joda, takk for all hjelpen og guiden(e) Lodding er sikkert nyttig å ha med seg videre også. Jepp, lodding here i come ! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 er det ikke bare kontakten som har løsna fra pinnene? skjedde med meg engang med min hd570 Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 hm.. ledningen har vell 3 eller 4 (2 pluss poler og 1 felles minus, evt. 2 pluss og 2 minus, tipper på 3) ledere (stereo, right...). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå