moestue Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Har Zalmann 7000 cu med en CPU temp på 54 grader. Dette er på laveste nivå, rundt 1300 rpm. Påførte kanskje litt for mye kjølepasta, men har det noe å si bortsett fra at tempen kanskje ikke blir ideell? Skal kjøpe Artic Silver og fjerne den gamle med isopropanol. Takker for svar... Edit: Brukte den medfølgende kjølepastaen. Denne suger eller hva? Endret 8. februar 2005 av moestue Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Så fremt til at du ikke klinet på masse kjølepasta og sølet utover komponenter, så har det ingen "skade effekt". Men temperaturen blir jo ikke ideel. Kjølepasta som du får med, er som regel ikke noe bra, sett ut ifra de andre som er på markedet. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Med for masse kjøle pasta blir den en slaks Motsatt effekt , den vill ikke kjøle så bra eller få så bra kontakt mellom Cpu og eventuelt kobber\kopper 'et Artic Silver 5 er og anbefale (det er en kjølepasta med 99,9% sølv ) Lenke til kommentar
audhage Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Når det gjelder AC4 (x800) skal man bruke medfølgende kjølepasta eller Arctic Silver 5? Hva er lurest? Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Pels Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hva slags CPU hadde du trådstarter? Hvis du har for mye pasta på vil CPUen bli varmere. Lenke til kommentar
insider Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Hvis du har på for mye fungerer pastaen som isolasjon. skal bare være et veldig tynt lag. Endret 12. februar 2005 av insider Lenke til kommentar
moestue Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Har Pentium 4 2,4 GHz Prescott. Tempen ligger på rundt 50 nå, og jeg har kjøpt Artic Silver som jeg skal påføre i morgen. Lurer bare på om jeg kan bruke rød sprit til å fjerne fett og smuss på kjøleren og cpu'en? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Har Pentium 4 2,4 GHz Prescott. Tempen ligger på rundt 50 nå, og jeg har kjøpt Artic Silver som jeg skal påføre i morgen. Lurer bare på om jeg kan bruke rød sprit til å fjerne fett og smuss på kjøleren og cpu'en? http://forum.hardware.no/index.php?showtop...&hl=isopropanol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå