a_tomren Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hva er det absolutt råeste du får innen bærebare maskiner? Dell, Acer, Zepto? Kom med dine meninger og fortell, trenger råd. Mvh. Alexander Tomren Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Ailenware er vel ganske rå på bærbare Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det råeste får man vel hvis man kjøper kun kabienttet og bygger resten selv... men at ferdig bærbare er hvertfall Dell hvertfall veldig gode på skjerm. Lenke til kommentar
a_tomren Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Takker for så rask respons, er bare å komme med flere vist dere har noe på lur Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Bærbar eller slepbar? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Min mening: Sony Vaio x505. Ingen over, ingen ved siden. Men alt kommer jo an på bruksområdet. Lenke til kommentar
cozmic Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Du sier ikke hva du mener med "Det råeste". Er det pris/ytelse, vekt, skjerm, spill, arbeid eller en kombinasjon du tenker på..? Ordbruken din antyder at du ønsker å se på (eller drømme om..), en bærbar for spill...? Da ville jeg vurdert Alienware eller Voodoo PC. Begge leverer bærbare med 6800 GO, og alt annet du kan ønske deg. Det koster imidlertid mye penger, og jeg er ikke sikker på om Voodoo selger til Norge. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) PCTorque har pc med Go6800 DDR3 og Mobility X800 DDR3 De selger til Norge, men portoen er høy ($350 tror jeg han sa?) Endret 8. februar 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå