Gå til innhold

Spørsmål om AC4 ATI Silencer.

Vo0do0

Anbefalte innlegg

Jeg har en slik kjøler på mitt asus x800xt pe. Men når jeg klokker vpu over 545 så begynner spill å låse seg etter en halv time/times spilling. Så og si uansett hvilken core-clock jeg kjører så ligger load tempen på litt over 65 grader.

Jeg har vel mest sansylig vært litt raus med kjølepastaen når jeg kleiste den på... Men er det noen måte å stille vifta på kjøleren til å booste litt ekstra?

Denne er også postet på overklokkingsdelen under "Overklokking av skjermkort", men for meg virker det litt bortkastet å ha en egen del for dette temaet, siden man får bedre, flere og raskere svar her. (Snakker nå av tideligere erfaringer)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er klart at du får flere svar av å poste et spørsmål et sted det vanligvis er flere personer. Det er få som bryr seg, og svarer av hjertets lyst, men det gjør det ikke mindre galt allikevel. Og når du i tillegg opplyser oss om at du vet at du "feilposter" blir jeg personlig ganske irritert, og får lite lyst til å svare, men for ikke å gjøre dette off-topic, blir jeg vel nødt til å kommentere saken...

Nei, du kan ikke kjøre viften reaskere enn den er beregnet for, om ikke du fysiskt overvolter den. Det finnes ikke programmer som tillater deg å for eksempel kjøre viften på 150% av original hastighet...

Endret av ADT
Lenke til kommentar
Det er klart at du får flere svar av å poste et spørsmål et sted det vanligvis er flere personer. Det er få som bryr seg, og svarer av hjertets lyst, men det gjør det ikke mindre galt allikevel. Og når du i tillegg opplyser oss om at du vet at du "feilposter" blir jeg personlig ganske irritert, og får lite lyst til å svare, men for ikke å gjøre dette off-topic, blir jeg vel nødt til å kommentere saken...

Nei, du kan ikke kjøre viften reaskere enn den er beregnet for, om ikke du fysiskt overvolter den. Det finnes ikke programmer som tillater deg å for eksempel kjøre viften på 150% av original hastighet...

Igjen OT:

Du beviste nettopp poenget mitt. Så du mener det er bedre at jeg har posten min stående i en del av forumet der jeg ikke får svar, enn at jeg "feilposter"? Her fikk jeg to svar på kort tid, men på den andre posten fikk jeg et svar som ikke hadde noe med tema å gør i det heletatt. Hvorfor bli irritert for at jeg prøver å få svar på raskest/best mulig måte. Jeg postet trossalt i rett del først, og hadde tålmodighet til å vente på et svar jeg ville ha raskt, hele ettermiddagen.

Jeg opplyste for folk ikke skulle klage sener om de skulle snubble over tråden min i OC delen.

On topic:

Takk for svar til dere begge. Tror jeg har skrudd kjøleren tilstrekklig til, men får prøve å skru på den litt mer.

Lenke til kommentar
Du beviste nettopp poenget mitt. Så du mener det er bedre at jeg har posten min stående i en del av forumet der jeg ikke får svar, enn at jeg "feilposter"?
Ja
Hvorfor bli irritert for at jeg prøver å få svar på raskest/best mulig måte
Dette er ikke den beste måten, det er poenget mitt.

ehm... ontopic: bare hyggelig

Endret av ADT
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...