Targa_PC Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 For at duskal komme videre må du inn i ruteren. den må du resette. Fram med en nål eller lignende, obs strømmen skal være på. (Les manualen) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg tror trådstarter bør få tilkalt sin lokale nettverksekspert.. Dette er nemlig ikke helt enkelt...å sette opp trådløst nett... (vel.. det er *megaenkelt* for oss som driver med det til daglig).. Trådstarter: Se til å deinstallere de to PPoE-koblingene du har... Avinstaller også alt av PPoE-software du måtte ha fått tilsendt med ASDL-abbonementet.. Det er det første du bør gjøre når du har kjøpt router/trådløst... Det er *router* som nå skal ta seg av oppkoblingen (som du må konfigurere via IE under "fanen" for "Internett"...PPoE..).. Men som andre har bidratt med... Det er ofte meget frustrerende med trådløst utstyr... Ikke alt som er villig til å kommunisere greit nei... D-Link er erfaringsmessig ikke det aller greieste i så måte... D-Link<->D-Link funker dog veldig bra... Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Tusen takk for svar! Jeg var og byttet routeren i dag, og gjorde alt på nytt. Slettet alt av PPPoE, og nå virker alt som det skal Rart det der....takk for hjelpen alle sammen Lenke til kommentar
petterg Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) avinstaler telenor programmene fra maskina! De har for vane å blokere det meste. Har ikke tall på hvor mange folk som kommer innom kontoret mitt og klager på at laptopene deres ikke virker... da har de som regel vært en plass med telenor adsl og koblet seg opp direkte uten router. Edit: Og slett telenor adsl fra kontrol panel -> netverk Endret 11. februar 2005 av petterg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå