Gå til innhold

Bærbar til under 1200,-

Ole-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dell har 8600c som du nå får med dobbel ram og online rabatt. Du velger deg bare en radeon 9600pro med 128mb, en 60gb harddisk og 1,6 ghz cpu istedenfor 1,4 så har du en god pc til 10086kr!

hmm , ja det må jeg si var billig.

Dell har en solid løsning på Pcene sine litt klompete syntes jeg, men det har vell ikke noe og si egentlig

Dell kjører kjempe tilbud noen ganger med Gratis frakt , dobbel ram og noen ganger ''gratis'' multi funkjons skriver :)

Og vi har en dell her i huset vi også og folka er veldig forrnøyde med den :)

Lykke til!

Lenke til kommentar

Bærbar til under 1200kr.. Det har jeg ikke sett ennå, men jeg vet at det snart kommer noe slikt. Disse PC'ene er ment for U-land og svært lave krav men du kan lese litt mer om de her:

AMD's 50x15-initiativ

The 100$ PC.

Det står også noe mer i tråden etter denne artikkelen.

Men jeg antar at 1200kr var en skrivefeil. I så fall er det bare å redigere tittelen i den første posten din.

Lenke til kommentar
Bærbar til under 1200kr.. Det har jeg ikke sett ennå, men jeg vet at det snart kommer noe slikt. Disse PC'ene er ment for U-land og svært lave krav men du kan lese litt mer om de her:

AMD's 50x15-initiativ

The 100$ PC.

Men jeg antar at 1200kr var en skrivefeil. I så fall er det bare å redigere tittelen i den første posten din.

Tviler på den passer så veldig godt til gaming :p

Lenke til kommentar

AMD's 50x15-initiativ

The 100$ PC.

Tviler på den passer så veldig godt til gaming :p

Sitat trådstarter: "jeg vet det ikke er bra å spille på, men skal ha det anyway"

:p

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...