Rubex Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hei Jeg har kjøpt meg iPod og en i betjeningen i butikken sa at jeg måtte lade den ekstra mye første gang. (6-8t). Nå har den stått på lading i 7t, men på displayet står det "Do not disconnect". Vil det være der hele tiden, eller vil det forsvinne når den er klar. Det lille batteriet oppe i høyre hjørne på displayet har nemlig sluttet å "bevege" seg.... Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 gå i butikken med den! Dummeste svaret jeg noengang har hørt... Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 gå i butikken med den! Når du svarer slikt kan du forvente å bli hevet ut fra dette forumet. Det står "do not disconnect" hele tiden, helt til du tar safe remove på din maskin og velger å fjerne vekk IPoden derifra. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 gå i butikken med den! Når du svarer slikt kan du forvente å bli hevet ut fra dette forumet. Det står "do not disconnect" hele tiden, helt til du tar safe remove på din maskin og velger å fjerne vekk IPoden derifra. Takk for svar Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Om du bruker iTunes vil den vise "Do not disconnect" så lenge den er aktivert i iTunes. Trykk på ikonet til høgre for iPoden på iTunes (Løs ut) så forsvinner meldinga på iPoden. Ikkje det at den tar skade av å bli fjerna utan å løyse ut i iTunes først, har iallefall aldri min tatt skade av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå