e321 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) i så fall, hva syns du om spillet til nå? EDIT: Du finner den i Xbox bladet(xbox mag. eller noe sånn..?) tror jeg.. Eller rundt omkring på internet Endret 9. februar 2005 av e321 Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 har prøvd den for kansje 4 mnd siden, skikkelig fett!! Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Har prøvd den ja, ser ut til å bli et skikkelig bra spill. Rimelig mye som er med på demoen og, Laguna Seca og 12 biler. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Ja.. Håper på det Bare ikke m$ begynner og ødelegge noe, så skal det bli bra utifra bilder/video/demo. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Spilte Forza på E3 i fjor. Spilte også Juiced og Gran Turismo 4. Den gang var i alle fall både Juiced og GT4 mye bedre enn Forza. I kjørefølelse var GT4 best, i kulhetsfaktor var helt klart Juiced best. Ved siden av å være stilig hadde Juiced også fantastisk kjørefølelse. Forza kommer sikkert til å bli heftig det, men jeg holder en knapp på at Juiced blir bedre når det kommer mot sommeren. Sånn lå det i alle fall an den gangen Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 tror forza sammen med speedster 3 rattet fra endor (se video på forzasiden til gamespot ) blir vanvittig morro. Synd at xbox ikke har force feadback, og derfor må emulere Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg prøvde demo av det for en stund siden. Jeg trodde det skulle være mer som Gran Turismo 4, hadde vel litt for skyhøye forventinger til grafikken. Den var helt normalt X-Box pen men ikke hva jeg hadde forventet. det er noe med lysefektene til X-Box som ikke virker troverdig. Men ellers var det et godt bilspill. Må se det ferdige resultatet før jeg utaler meg mer. Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg prøvde demo av det for en stund siden. Jeg trodde det skulle være mer som Gran Turismo 4, hadde vel litt for skyhøye forventinger til grafikken. Den var helt normalt X-Box pen men ikke hva jeg hadde forventet. det er noe med lysefektene til X-Box som ikke virker troverdig. Men ellers var det et godt bilspill. Må se det ferdige resultatet før jeg utaler meg mer. Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hva sker med dette formuet!!, slett et innlegg takk. Hvordan gjør man det. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) GT4 troner vel når det kommer ut, men forza ser bra ut. så absolutt! Endret 20. februar 2005 av Darth Godo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå