Gå til innhold

Skal kjøpe mp3 spiller, men hvilken?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har ca 2tusen kr å bruke på en mp3 spiller. Jeg vil gjerne ha en mp3 spiller som gir mest for pengene. Vil gjerne ha en harddiskbasert, men tåler disse noe spessielt?

Jeg har lite kunnskap om mp3 spillere og derfor hadde det vært fint om dere kunne anbefalle meg noe.

takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det må vel blir Creative Zen Micro det da, 5gb harddisk og ok design! :)

Hmm, vil gjerne ha litt mer en 5 giga. Kanskje 10-20 giga. Har en del låter som jeg har rippet inn på pc-en.

Men jeg skal sjekke ut den spillern :)

Lenke til kommentar

Hei! Jeg hørte du skulle kjøpe MP3-spiller. Ikke kjøp Ipod. det er noe dritt. Det ser heilt ****** ut når man sitter der å snurrer fingeren rundt på den STORE greia. Det finnes sikker andre som er bedre enn Creative MuVo TX. Men det jeg liker med denne er at den gir veldig mye for pengene. du bør kanskje kjøpe den med mest plass. da er det vel plass til ca 500 sanger +-. husker ikke helt. Uansett. hva skal du med en Ipod? Det er vel ingen som faktisk har 500-10000 sanger som de så gjerne skulle ha hørt. Hvis du egentlig er fordi du skal ha en harddisk, kan du likegodt spare litt til. Da får du sikkert rå til en bærbar PC. Hva er vitsen med en så døødla dyr MP3-spiller. Når du kan få en som er nesten like god får ca 1/3-1/2 av prisen?

Vel vel... velg selv. her er i hvertfall et bilde (dette er ikke den største modellen):

1582-photo-extra-1.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...