tacomodo Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Har lurt på dette en stund nå Når man har installert Windows og alt er helt fresh, hvor bør man begynne når man skal installere drivere og dill? Vet ikke om det har noe å si, men vil spørre om noen har noen formening om dette. Har opplevd å få virus når jeg har installert hovedkort drivere (nettverkskortet er i hovedkortet) kun ved å være koblet på nett. F.eks installere i denne rekkefølgen Windows Service Pack Hovedkort drivere skjermkort drivere lydkort drivere Kjøre Windows update eller Windows hovedkort drivere skjerkort drivere lydkort drivere service pack windows update eller Windows Service Pack Windows update hovedkort skjermkort lydkort Noen som har en "korrekt" rekkefølge? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Eller: 1) Windows 2) ServicePack 2 3) Virusprogram Nå kan du koble deg til nettet: 4) Oppdatere virusprogrammet 5) Windows Update 6) Nå kan du legge inn resten P.s; koble deg ALDRI til nettet før du har hvertfall SP2 på maskinen, gjør du det er du garantert virus Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Selv pleier jeg å: Installere XP (la nettverkskabelen være ute når jeg starter opp Legge inn brannmur og antivirus Defragmentere Koble til Windows Update og laste ned service packs og alt nødvendig Installere Opera og andre nyttige programmer Defragmentere Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Dette er kanskje litt off topic, men hvorfor defragmenterer du med en gang du har lagt inn Windows? Ingen filer er vel spesielt fragmentert allerede da... Eller? Det er uansett unødvendig å defragmentere både rett etter at Windows er installert og etter at du har lagt inn programmer. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Det fragmenteres noe sinnsykt kjapt. Jeg ble hvertfall overrasket da jeg sjekket. Men jeg bruker Diskeeper, ikke den innebygde. Dessuten lønner det seg ikke å vente med å skifte olje til bilen faller fra hverandre Endret 8. februar 2005 av SirMaximus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå