karrog Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Finnes det noe verktøy som kan hjelpe til å finne frem bilder som har blitt slettet på et minnekort, eller er de tapt for evig og alltid? Håper på hjelp Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Så lenge du ikke har lagret noe nytt på kortet så kan du få tilbake alle bildene. Hvis du ser igjennom eldre poster så vil du finne svar siden det er ganske mange som har spurt om det samme. Lenke til kommentar
Ib Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 SanDisk leverer RescuePRO programmet med sine kort og det redder filer selv etter formattering. Er usikker på om det finnes på nettet- du kan jo foreta søk etter det. "RescuePRO is a data recovery solution - SmartMedia, CompactFlash, MMC, Memory Stick, Microdrive, SD, xD Cards, PCMCIA, VideoCD, DVD, etc... Recovers images, documents, mail, video, music or just about anything. Featuring innovative recovery algorithms, RescuePRO displays previews of the recoverable data. It also features a world-wide first recovery algorithm for MPEG audio and MPEG video recovery (MPEG-1/2/3). What you see and hear is what you recover! RescuePRO works with any USB or FireWire card reader, or PC Card Adaptor, and can recover data from Palm Pilots, Windows CE devices, Digital Cameras and Camcorders, MP3 players, Digital Recorders and other devices. Whether files were deleted, the media was corrupted, or formatted, RescuePRO can help. " Lenke til kommentar
Msport Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hvis ikke jeg tar feil, kan du bruke gratis programmet jeg har lagt ved en link til her. Så det et annet sted på forumet her, lastet det ned og prøvde det. Fungerte bra for min del. Smart Media Recovery Kjør i vei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå