crapgame Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) noen som kan forklare meg hvordan jeg gjør det? hvilkene programmer bruker jeg, skal man koble til både strømledningen og den andre. osv Endret 8. februar 2005 av crapgame Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 vet ikke om det er forskjellig fra display til diplay, men Hammar, så; elektronik->lcd-display->display, nå velger du bare en av de, og litt lengre ned på siden står det; Monteringstips Driver og programvare tror kanskje det kan være til hjelp, eller så er det en guide her Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 trenger hjelp folkens. får ikke kontakt med displayet. har lastet ned Smartie 5.3, men får bare opp feilmeldinger når jeg laster ned Port95nt. ingen ting funker. noen har sikkert gjort lignende med display før. hva gjorde dere????? Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det er utrolig vanskelig å hjelpe når du verken nevner hvilket display du har(en link f.eks.) , og om det er paralellt eller seriellt. Jeg har uansett noen gyldne regler: Sjekk at ledningene sitter rett, sjekk at programmet er rett konfigurert, sjekk at du har rett linje/tegn forhold, og hvis det er seriellt; sjekk at displayet kommuniserer med rett datahastighet. Hvis det fortsatt ikke funker, begynn forfra igjen! Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Link: http://www.vendur.no/catalog/product_info....&products_id=49 problemet mitt er at jeg får opp følgende feilmeld: c:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. systemfilen passer ikke for MS-DOS- og WINDOWS-programmer. Velg lukk for å avslutte programmet. hva betyr dette??? trenger virkelig hjelp for å komme videre i prosjektet mitt. er det noen andre programmer jeg ev. kan bruke enn port95nt? Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Det kan virke som om programmet du lastet ned ikke passer til ditt operativsystem, eller så er programmet skadet. Prøv å finn noe annet. feks LCDC? Eller last ned smartie på nytt, og sørg for at du får rett versjon... Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 det er ikke smatie jeg har problem med det er programmet port95nt jeg ikke får til og uten det får jeg ikke kontakt med displayet. hvilkene andre programmer kan brukes til lignende eller hva annet kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
crusade Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hei Om du lastet det ned fra oss så skal den kopien fungere fint på windows xp og 98se, eg har no testet det igjen på begge windows utgaver og det fungerer fint å installere. Har du mulighet til å prøve port95nt på ei anna maskin med samme windows utgave? Det kan virke som du har ein installasjon av windows med mykje program som ligg i bunn og skaper problemer. Prøv å avinstallere alt av programmer du ikkje absolutt må ha, start påny og prøve igjen. Om dette ikkje fungerer vil eg anbefale at du evnt. formater og installer windows påny. Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 har brukt de to programmene, men funker ikke. programmene funker fint på den andre maskinen vår, men der har jeg ingen mulighet til å teste vfd`en. hvilkene programmer er lurest å reinnstalere da? kan nesten ikke formater pga, masse ting som jeg ikke vil miste eller slette. f.eks save på spill osv. kan ikke brenne de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå