Stian89 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Leter etter en multifunksjons skriver, kopimaskin er ikke et must, men ser at det er med på en del multifunkjsoner'e. Print/Scan må være med. Er det stor forskjell på disse to? LEXMARK LEXX2250DVD LEXMARK X1180 Vet dere evt om noen andre i ca samme prisklasse? Fungerer disse greit til enkel scanning og evt kopiering? Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Legg merke til at Elkjøp ikke skriver noe om kapasiteten på blekkpatronene. Halvfulle? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Hmm, tenkte ikke på det. Pleier å være et svært vanlig faktum det. Uansett, peiling på kvalitet sånn generelt da? Lenke til kommentar
bouncer Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 hvis lexmark x1180 er den samme som 1150 bare i annen butikk. Vær så snill, ikke vurder å bruke penger på den en gang. De patronene som jeg fikk med kan ikke ha vær halvfulle en gang Softwaren er masete og trøblete IMHO. Ja og så nekter den meg å skrive ut i svart. Nekter faktisk å skrive ut utenfargepatron. Og når den skriver ut må patronene renses i fleng. Beste er at jeg nå har scanner. Den funker. G.. jeg savner min gamle hp deskjet 540. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå