Chris_lox Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Er det noen som vet om bZerk 500w har stømper på kablene!? Tar gjerne imot forslag til andre PSU'er også Lenke til kommentar
Kristian-- Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 For å quote det microplex sier "alle kabler har grønne UV-reaktive kabelstrømper." Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Og for å dobbelbekrefte kan jeg si at det er strømper på alle kablene. Lenke til kommentar
Úber Energized Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 er den bzerk psuen de selger på microplex noe bra? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg har hørt fra mange at den er for lang!!?? Hvis jeg skal ha et ASUS A8N SLI delux hovedkort, kommer en bzerk ti å kræsje med den da? jeg har et TT Tsunami kabinett!? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Er det noen her som har Bzerk PSU som har lagt merke til at 80mm vifta ikke altid står på? sånn er det her, den slås av vis det er en greit temp, noen andre som har det sånn? har vist det lenge men hørt at det har noe med at den er tempratur regluerstyrt så, men vil bare vite om det er sånn den skal være, eller om det er en feil? 120 mm vifta går hele tiden. Lenke til kommentar
Kristian-- Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 ToxicMan: Kan si med 99.9% sikkerhet at den er temperaturstyrt. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jupp, Hørt det jeg å, sente mail til microplex så får jeg høre hva dem sier å Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Begge viftene er temperaturstyrte, men jeg har ikke merket at 80mm-vifta slår seg av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå