data-smurf Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hei. Jeg begynner og bli litt lei pcen min her. hvis jeg gjør for mye på engang så rebooter pcen. f.eks: hører på musikk, surfer på nettet, msn. eller om jeg spiller så rebooter pcen seg. Jeg har prøvd å formatere og legge inn alt på nytt, + windows update,men uten nytte. hadde jeg enda fått en feil melding så kunne jeg ha gitt dere den. Jeg vet at dere Moderators sier at man skal forklare endel hva som er feil og hva som skjer. jeg har prøvd mitt beste nå og vet dessverre ikke mer hva som er feil :S Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det hender også at pcen min strarter på nytt når jeg dumper LSA Secrets (som av en eller annen grunn er krevende...). Men da får jeg som oftes tid til å avbryte avsluttningen (shutdown -a). Det er isass.exe som gjør det (ikke sasser)... Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 hm.. etter det jeg har hørt er ber windown om en shutdown fordi det er noe som ikke stemmer i security-ett-eller-annet... (men det er jo rart at det kommer etter at du har lagt inn win på nytt + updates)... dette var et lite konstruktivt inlegg... beklager for det smurfen Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Dårlig ram kanskje? Ustabilt power? Lenke til kommentar
elkenzaal Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Tror kankje det kan være maskinen din som ikke takler belastningen du får ved mange programmer/prosesser åpne samtidig, det kan skape for mye varmeutvikling rundt CPU. Har du noen som helst form for tempraturmåling på CPU etc? Bortsett fra i BIOS. Ved for mye kabler (spesielt IDE kabler) i et lite kabinett kan det fort bli for varmt. Kanskje kjølingen på CPU ikke virker optimalt også. Det burde følge med noen form for programvare til hovedkortet ditt som kan monitorere tempraturen. Endret 9. februar 2005 av elkenzaal Lenke til kommentar
data-smurf Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) 1: har formatert så tror da isass.exe er fikset 2: alt i pcen er som standar, ikke klokket 3: har prøvd og byttet rammen, , og har oxo prøvd ny psu. 4: har temp måler på pcen, vet ikke hvordan jeg kan laste opp ett bilde til forum. men jeg måler 30 c på cpu og 20 inni pcen. har 3 Ide kabler i ett normalt stort kabinett. somsagt 20 c inni kabinettet Merkelige greier. Tusen takk for forslagene Endret 9. februar 2005 av data-smurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå