Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pcen rebooter seg :S

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg begynner og bli litt lei pcen min her. hvis jeg gjør for mye på engang så rebooter pcen. f.eks: hører på musikk, surfer på nettet, msn. eller om jeg spiller så rebooter pcen seg. Jeg har prøvd å formatere og legge inn alt på nytt, + windows update,men uten nytte. hadde jeg enda fått en feil melding så kunne jeg ha gitt dere den.

Jeg vet at dere Moderators sier at man skal forklare endel hva som er feil og hva som skjer. jeg har prøvd mitt beste nå og vet dessverre ikke mer hva som er feil :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror kankje det kan være maskinen din som ikke takler belastningen du får ved mange programmer/prosesser åpne samtidig, det kan skape for mye varmeutvikling rundt CPU. Har du noen som helst form for tempraturmåling på CPU etc? Bortsett fra i BIOS.

Ved for mye kabler (spesielt IDE kabler) i et lite kabinett kan det fort bli for varmt. Kanskje kjølingen på CPU ikke virker optimalt også. Det burde følge med noen form for programvare til hovedkortet ditt som kan monitorere tempraturen.

:)

Endret av elkenzaal
Lenke til kommentar

1: har formatert så tror da isass.exe er fikset

2: alt i pcen er som standar, ikke klokket

3: har prøvd og byttet rammen, , og har oxo prøvd ny psu.

4: har temp måler på pcen, vet ikke hvordan jeg kan laste opp ett bilde til forum. men jeg måler 30 c på cpu og 20 inni pcen. har 3 Ide kabler i ett normalt stort kabinett. somsagt 20 c inni kabinettet

Merkelige greier. Tusen takk for forslagene :)

Endret av data-smurf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...