1447 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Hei Jeg skal anskaffe meg ny LCD skjerm og hadde egentlig tenkt på 17" LCD skjerm med god oppløsning 12 ms responstid osv. Prisklassen jeg ser i er 3000- 3500. MEN så kom jeg over DENNE. Er det noe som faktisk er verd å satse på med hensyn til att jeg skal bruke den på alt fra word til spill av nyere type? Er jo egentlig helt utrolig å få en 19" LCD skjerm fra ACER med 16ms resp tid og 1280x1024 SXGA til denne prisen... Kom forøvrig over samme skjerm ENDA billigere i reklame fra Binders idag... (2998,-) Håper noen kommer med tips og/eller erfaringer.. På forhånd takk Sorry! Feilpostet, skulle på kat: Skjerm Endret 8. februar 2005 av 1447 Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 skjerp deg.... Kva feiler deg? Det virker som ein bra skjerm det, eg kan ikkje så mykje av det, men til word vil den nok fungere godt. Eg for min del venter på 19" med 1600x1200 og 12ms (max) før eg skaffer LCD.. :/ Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg kom over denne: http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=BLVM191 Synes det begynner å bli billig nå Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 klarer det ikkje lenger. Bestiller den der imorgen, den var rå må bare ha LCD, CRT skjermen ødelegger augene mine(får hodepine pga eg er nærsynt) Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Flyttes over til rett kategori , og sletta kurrikill sitt totalt meiningslause innlegg. Har ein ikkje meir å tilføye så kan ein veldig godt la være å poste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå